Gå til innhold

Noen andre som har fått ny Control Pod til Z-680?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du kjøper nå skal det ikke være noe problem.

Jeg var blant de mange som kjøpte når Z-680 ble sluppet på markedet ved nyttår, tusener av brukere rundt om i verden klagde på ekstrem susing fra høyttalerne... pga all klagingen måtte logitech lage en ny versjon av control podden, som viste seg å være meget følsom for elektromagnetisk støy.

 

men for å være sikker hvis du kjøper nå, for guds skyld sjekk versjonnummer på control podden! Du skal ha den nye versjonen, som er V1.1.2. Versjon kan man sjekke ved å holde inn Input og Settings knappene i noen sekunder når settet står i standby.

Lenke til kommentar

Hei.. har hatt z-680 i et par måneder nå. Har v1.1.2.. men dessverre.. hører suset, og nå begynner jeg å bli lei. Det er ikke veldig høyt.. men konstant og irriterende. Hører det godt på 6 meters avstand i stille rom.

Kan noen si meg hvem de har snakket med.. ringte dere bare opplysninga og ba om nummeret til Logitech? Har de ei service-avd i norge eller eller?

Lenke til kommentar
Den lå en stundt og kosa seg i tollen ja.. ufortollet gods fikk jeg. Jeg avventer litt til for å se hva som skjer. Om onkel blå kommer på døra ringer jeg logitech :D

Skal kjøss ikke betale no!

 

Jeg er redd for at den løsningen medfører en regning fra posten pålydende ca. 250kr om ikke så altfor lenge.

 

Edit: luringene i logitech har jo sendt den som om det skulle være en vanlig salgsvare til en verdi av €50, hadde de skrevet at det var en erstatning av en defekt vare og at verdien var 0, så hadde vi kanskje sluppet det toll tullet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

jeg fikk til slutt regning fra posten, pålydende nesten 250kr, klagde til logitech og de skulle betale regningen, bare jeg sendte over orginalen slik at de fikk den til regnskapet/bokføringen. Jeg har også sendt klagebrev til posten (før jeg fikk regning) den er ikke besvart!

Lenke til kommentar

Det du skulle gjøre var å kappe av pluggen i enden på kabelen til control pod'en. Og hvis de etterlyser den så skal de få en oppsumering av alt styret som har vært pga toll rotet dems. Det hele er jo meningsløst da, å bruke porto+jobb på å bevise at du har ødelagt en verdiløs gjenstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...