Gå til innhold

Funnet billig Kenwood kjøkkenmaskin, duger den?


dekoras

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kenwood pleier være robuste saker :)

 

Er nok ingen industrimaskin, men tipper det er mye bedre enn billigere, mindre kjente merker..

 

Selv om jeg ikke kan komme med noe konkret anbefaling, oppgis det på Kenwood sine sider (http://www.kenwoodworld.com) at alle deres kjøkken miksere omfatter 12 måneders garanti. I tillegg har du jo normal reklamasjonsrett i Norge på minst 2 år (5 år dersom tingen er "ment å vare vesentlig lengre") dersom det skulle oppstå problemer :)

Lenke til kommentar

Tror dette er noe bedre du får av kjøkkenmaskiner til "hjemmebruk".

 

Nå er ikke jeg den som bruker det mest men min mor har alltid lagd brød selv, aldri spist kjøpebrød hjemme på gården og der går det i Kenwood.

Og hun har vært trofast mot dette merke i mange mange år nå, så tror det ikke er et dumt valg i forhold til mye som er der ute.

 

Etter hva jeg har overhørt av samtaler av mor og hennes venninner så er det ikke noe annet enn Kenwood som gjelder når det kommer til å elte deig i brødbaking.

 

Men er sikkert noen andre som har anbefalinger, hva vet jeg :whistle:

Lenke til kommentar

var å så på denne her om dagen og den så ikke spesielt bra ut for mitt bruk, men nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe en Kitchenaid Artisan fra Ebay man kan jo få en der for ca 150-170 dollar, men hvor mye tror det dere blir for frakt? den veier vell "ett par" kilo for å si det sånn

Endret av dekoras
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...