Gå til innhold

Problemer med å koble HTC Hero til PC


Treasure

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har problemer med å koble HTC Hero til PC (Windows 7). Jeg kobler den til via USB, og maskinen begynner å installere diverse drivere automatisk. Etter disse er ferdige med å installere, så skjer det ingen ting. Telefonen kom ikke wn gang opp som et masselagringsmedium på "Min datamaskin".

 

Testet så på en annen pc (Windows Vista). Her kommer telefonen opp som en flyttbar disk F, men i det jeg prøver å klikke meg inn på den, så får jeg beskjed om å sette inn en disk i stasjon F.

 

 

Telefonen er splitter ny, og jeg vil gjerne legge inn litt musikk på den. Er det noen nedlastbare drivere/programmer som fikser mitt problem?

 

 

Mvh

Andreas

Endret av Treasure
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har en annen problem. Har ingen problemer med å overføre filer etc.

 

Men HTC SYNC vil ikke virke.

 

Installerte og fulgte installasjonsveiledning. Så når jeg kobler mobil til pc, mens sync er på, så skjer det ingenting, mobilen min finner ikke htc sync på data, og programmet finner ikke mobilen min.

 

 

 

fikk også en feilmelding da jeg installerte htc driver, vet ikke hva betydning det har.

 

post-178871-1255855223_thumb.jpg

 

da denne feilmeldingen kom, så kunne jeg ikke gjøre noe annet enn å trykke ok. Jeg er ikke spesielt datakyndig, så tør ikke å tukle med den splitter nye HTC HERO + pcen min.

 

Noen som kan hjelpe meg? Kanskje det også vil løse problemet til Treasure også.

Endret av Martin-1992
Lenke til kommentar
Slett programmet fra pcen din, last det ned på nytt fra htc.com og prøv igjen :) Ser bare ut som om noe har gått galt.

 

 

Det har jeg gjort. 3 ganger. Ingenting vil samarbeide. Kanskje jeg burde resette mobilinstillinger og slette fra register etcetc, gjøre den ren igjen?

 

+, HTC driver, vil ikke avinstalleres. Det som er problemet. HTC Driver mangler visst denne filen (XP_x86). Er det trygt å laste ned fra nett og legge til?

 

Tips?

 

Edit: HTC DRIVER

Endret av Martin-1992
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...