TrippleNipple Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Gikk på gamestop og kjøpte meg en splitter ny ps3 slim idag. Men jeg har noen små problemer... For det første får jeg ikke spilt Need for Speed: Shift som var med i pakken. det står noe om at jeg må oppdatere firmwaren. Jeg har ikke tilgang til nett hjemme akkurat nå, så lurte på om det er noen mulighet til å laste ned den nyeste firmwaren på en USB stick ell noe, for så å legge den inn på maskina? jævla kjett å ha en ps3 når jeg ikke får spilt på den =p Det andre problemet dukket opp når jeg fikk feilmeldingen ang. firmwaren. Den har også dukket opp et par andre ganger når jeg har rotet rundt inne i menyen. problemet er at noen ganger blir skjermen helt svart.. jeg har fortsatt lyd (hører lyd når jeg bruker kontrollen og flytter rundt i menyen. Jeg er en førstegangseier av en PS3 så lurte på om noen her inne kanskje hadde noen tips til å få "faenskapen" til å kjøre smooth Takk
UrgeLoL Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Ja du kan legge inn firmwaren på usb stick. gå på playstation.com eller noe slik å let litt gjennom menyene så finner du sikkert siste firmware.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå