Demoy Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 Hei Meg og ein venn holde på og fikser på ein scooter (china merke drit) Me fekk han akkurat i gang men nå har me eit aent problem Når me gjer gass vil han ikkje kjøre noen så har peiling ? Me hører at me gasser, men hjule gidder ikke og kjøre :S Takk visst noen svarer Ps: er ikke ekspert i fiksing ^^
Anders000 Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 kan være at tannhjulet eller kjede til bakhjulet er løs eller ødelagt.
manet44 Skrevet 30. september 2009 Skrevet 30. september 2009 Har hatt samme problemet med en Honda PX-R. Anbefaler dere å kikke på variatoren. Hadde vert greit om du skrev hvilket merke scooteren er
Demoy Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Skrevet 1. oktober 2009 ja eg har kikket på variatoren ser heilt fint ut og reima er heilt fin eg kunne kansje toke eit bilde visst dere ville eller xD?
.Butthead. Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Har dere i det hele rørt noe i variatoren? Jeg tipper dere har montert noe feil. Start den uten variatordeksel og se hva som skjer når dere prøver å kjøre. Endret 3. oktober 2009 av .Butthead.
Demoy Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Skrevet 3. oktober 2009 Hmm me har toke vekk variatordeksele og sett, har 2 bilder av det http://img401.imageshack.us/gal.php?g=dsc00049zj.jpg. Håper det hjelper Og Butthead kossen ska me starta scooteren uten og kicka han? Me kan ikkje bruke El starten ( den feiler, verker når scooteren er på ) Kossen ska eg få vekk deksele då? ;D
Demoy Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Start og SÅ ta av? (do at own risk) vil ikkje ødelege scooteren >:O Så ? er det noen som vett kæ så kan vera årsaken, eller kan fortelle kæ me må gjer ? Eller kansje få El-starten til og virke sånt me ikkje trenger og ta variator deksle av + om det går ann og starte han uten kicken og El-starten xD? Endret 3. oktober 2009 av Demoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå