petter1993 Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 (endret) Hei ! Kjøpte meg for ikke lenge siden en Derbi GPR 50 Replica 2004 mod. Eneste problemet med den er at det mangler baksete, noe som gjør at det er stygt + at det er lett å stjele bensin grunnet at der du fyller ligger under der baksete egentlig skulle vært. Så til mitt spørsmål: Noen som vet av en nettbutikk eller noe sånt som selger baksete til Derbi'n min? :!: Endret 29. september 2009 av petter1993
stich_it Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 du kan jo sjekke herMC-nett.no - Derbi forhandlere Kårbø sport og motor eller sende disse en epost, da de selger deler til derbi. og btw google er din venn
petter1993 Skrevet 29. september 2009 Forfatter Skrevet 29. september 2009 du kan jo sjekke herMC-nett.no - Derbi forhandlere Kårbø sport og motor eller sende disse en epost, da de selger deler til derbi. og btw google er din venn Ja, har googla som bare det, men finner ikke en pøkk, og det irriterer meg
stich_it Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 de to linkene jeg la i forrige post var de to første treffene på: "derbi forhandler" på google. det står på Kårbø at de skaffer deler til Derbi og det er bare å ta kontakt, vis du skal lete etter en nettbutikk som faktisk har disse setene fast i nettbutikken tror jeg du skal lete veldig lenge, slikt pleier å være bestillingsvare. du kan jo eventuelt søke internasjonalt og sjekke ebay...
Markelure Skrevet 29. september 2009 Skrevet 29. september 2009 sjekk easyparts.nl er god mulighet for at dem har er nederlansk nettbutikk tror jeg. bra priser der.
petter1993 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Skrevet 6. oktober 2009 sjekk easyparts.nl er god mulighet for at dem har er nederlansk nettbutikk tror jeg. bra priser der. Takk for svar, fant akkurat denne siden, og skal bestille delene mine derifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå