Gå til innhold

HP Compaq mini vil ikke installere programvare


Plinge93

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fått låne to mini-pcer av expert for å skrive test om dem i en skoleavis.

Da jeg fikk dem ville ikke den ene, en compaq mini skru seg skikkelig på. Det kommer bare "Programvaren installeres. Når denne prosessen er ferdig vil datamaskinen skru seg av automatisk osv." Dette står i et halvt minutt før pcen slår seg helt av. Dette skjer hver gang.

Jeg ringte expert for å høre, og han sa at de kunne ikke gjøre noe med det før de fikk den inn. Jeg spurte om det ikke gikk an å kjøre recovery mode eller noe sånn, og han sa at jeg gjerne måtte prøve og se om jeg fikk det til.

Jeg har prøvd f4, alt + f4, alt + f10, f11 og alt + f11 men ingen av dem virker for å komme inn i recovery mode.

Noen som har peiling på hva jeg skal gjøre for å komme meg inn i recovery mode, eller noe annet jeg kan gjøre for å få datamaskinen til å fungere?

 

Grunnen til at jeg vil fikse dette før jeg leverer den inn til expert igjen, er at jeg bare har fått låne dem i 7-10 dager, og jeg klarer ikke komme meg til expert før det. Dermed får jeg ikke testet disse pcene opp mot hverandre i testen. Hele poenget var jo å ha 2 pcer jeg testet, og så ha en som ble "vinner".

 

-Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...