Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - Gitarklut - Canon 50mm f/1.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye fint her!

Trodde først figuren til venstre på Silhouette var en jakke som fløy i lufta - det var det jo ikke! Og for en himmel! :D

 

Gårsdagens var spesielt bra, synes jeg - den jevne vannoverflaten som går helt til døren, som lener seg utover og har glimrende eksponering, med treet øverst. Får en følelse at det gjerne kunne vært i et albumsleeve på et bra band - kanskje

, som jeg hører på akkurat nå... :)
Lenke til kommentar

14. oktober

post-142673-1255706329_thumb.jpg

F/1.4 1/800 iso 100

 

prøvde meg på et høstportrett av en venninne =)

 

15. oktober

post-142673-1255706340_thumb.jpg

F/1.4 1/200 iso 400

 

 

vil ha det litt morsomt med kort, på bildet ser man den kjente pokerhånden "Dead mans hand"

 

Legend holds that Wild Bill Hickok was shot to death during a poker game in Deadwood, South Dakota, and that the hand he held was two pair, black aces and black eights. On that most people agree. The fifth card is not known for certain.

Endret av Gitarklut
Lenke til kommentar

Jeg likte pokerhånden veldig godt. I mine øyne gjorde det ikke noe at alt ikke var helt tidsriktig. Jeg liker bilder som forteller en liten historie. Du fortalte historien og laget et bilde som illusterte det. At kanskje hånden ikke så ut slik jeg ser for meg at Wild Bill så ut sammen med julebrus og plast gjorde det til din pokerhånd og ikke et forsøk på gjenskape øyeblikket i historien. Slik tolket jeg det ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...