Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjelp meg. Pigmentfeil?


Best_92

Anbefalte innlegg

HEi. Vil først si at jeg ikke vet hvor jeg skulle poste den her hen.

 

Problemet er:

 

I mars så var jeg på ferietur sammen med familien. Selvfølgelig klarte jeg første dagen å bli solbrent. JEg hadde et helvette, det var først sinnsykt rødt og så flasset det. Det kom tilslutt ny hud. Da hadde jeg 1 uke igjen av ferien. JEg la meg ned i solen og solet meg lenge. Og plutselig på kvelden legger jeg merke til at jeg har to forskjellige farger på magen. Der den nye huden kom frem hadde jeg blitt mye brunere enn det andre huden. Det er kanskje halve magen min. Jeg fortsatte sole meg og satset på at det skulle gå vekk. Og nå i September er det fortsatt ikke borte. Det har kanskje blitt litt svakere farge men ikke borte.

 

Derfor lurer jeg på om jeg kommer til å ha denne "flekken" på magen min resten av livet? eller kommer det til å gå bort? Har spurt kompiser osv de sier at det er en pigmentfeil og kommer til å gå bort med tid og stunder. Men, at jeg kommer til å bli brunere der den nye huden er istedefor den gamle. Er det noe jeg kan gjøre?

 

 

 

Takk for seriøse svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...