seruz Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 (endret) Jeg installerte nylig Windows Proffesional SP3. Men når jeg prøver å installere SoundMAX driver for lydkortet får jeg denne feilmeldingen; "The HDA Audio bus driver is required and not found". Noen som kan hjelpe meg? Endret 28. september 2009 av seruz
Patience Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden.
sedsberg Skrevet 27. september 2009 Skrevet 27. september 2009 The HDA Audio bus driver får du ved å kjøre windows update.
seruz Skrevet 28. september 2009 Forfatter Skrevet 28. september 2009 The HDA Audio bus driver får du ved å kjøre windows update. Ok, takk Windows update kjører for fullt.
seruz Skrevet 28. september 2009 Forfatter Skrevet 28. september 2009 The HDA Audio bus driver får du ved å kjøre windows update. Det hjelper ikke, alt som installeres er Internet Explorer 7 - 8.
ask99 Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Så du under Egendefinert i windows update? Hvilken pc/hovedkort er dette, er det M2N-SLI Deluxe?
seruz Skrevet 28. september 2009 Forfatter Skrevet 28. september 2009 (endret) Så du under Egendefinert i windows update? Hvilken pc/hovedkort er dette, er det M2N-SLI Deluxe? Nei d har jeg ikke gjort. korrekt. Endret 28. september 2009 av seruz
ask99 Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Hvis du ikke finner den under Egendefinert, så last ned Microsoft Windows 2000/XP/2003 HD Audio Patch KB888111, under Utilities.,pakk den ut og prøv kb888111xpsp2. Jeg ser den er til sp2, så jeg vet ikke om det går.
sedsberg Skrevet 28. september 2009 Skrevet 28. september 2009 Mulig du må laste ned og installere chipset-softwaren først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå