skylinepower Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Hei Kunne skrevet dette i "Den store Acer Aspire one tråden" men gjør ikke det siden svarene blir spredd så mye. Spørsmålet er som følger: *Hvordan bruker jeg eRecovery på pc en? *Kan jeg reinstalere kun systemet og ikke ting jeg har på pc en? Takk:)
Tommsern92 Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Er vel generelt det samme med alle acer pc'ene. Får å bruke Erecovery så booter du maskina mens du trykker Alt-f10. Da fpr du opp valget med å sette maskinen tilbake til fabrikkmodus, altså slik den var når du fikk maskinen ny.
skylinepower Skrevet 26. september 2009 Forfatter Skrevet 26. september 2009 Men da mister jeg jo spill å programmer :/ Tenkte det gikk an å beholde de?
Tommsern92 Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Tror ikke det går, uten at du tar backup av filene...
skylinepower Skrevet 26. september 2009 Forfatter Skrevet 26. september 2009 Tenker på programmer å spill, kan ikke ta backup av de? funker de da?
Jada-jada Skrevet 26. september 2009 Skrevet 26. september 2009 Tenker på programmer å spill, kan ikke ta backup av de?funker de da? Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå