Gå til innhold

Flust.no noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg bestilt, betalt og mottatt varene. Eneste jeg kan utsette på denne sjappa var at de tok 180 spenn i frakt når jeg betalte med kort for to slike (pakken veide totalt 5-6 kg.):

 

http://www.flust.no/kjoekken-og-husholdnin...oevsuger-zb412/

 

Bryr meg dog ikke så stort siden 550 spenn er svært billig for den der. Lokale Elkjøp tar 900 i butikk og på nett tar de 800. I tillegg fikk jeg med gratis navnelapper siden jeg bestilte for over 1000 spenn:

 

http://www.flust.no/Merkelapper/

 

Disse kom ett par dager før pakken som vanlig brev.

 

Totalt sett er jeg veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mine erfaringer er svært dårlig.

Jeg hadde tenkt å kjøpe en parkdress til sønnen min for opparbeidet bonus på trumf.

Da jeg ikke hadde full dekning for hele parkdressen la jeg inn kredittkortnummer for betaling av resterende del av kjøpesummen.

Når jeg fikk kvitteringen fra Flust.no så hadde de trukket hele beløpet fra kontoen min og ikke brukt bonusen i det hele tatt. I tillegg hadde de trukket meg for kr. 8000,- mer enn hva dressen kostet.

Altså tilsammen kr. 8890,- for en dress som koster kr. 799,-.

I forrige uke sendte jeg mail og ringte kundeservice for å klare opp i dette.

De sa at pengene skulle bli tilbakeført så snart som mulig, men det har gått en uke uten at jeg har sett noe til pengene.

Jeg spurte også om hvorfor de hadde trukket hele beløpet og ikke brukt bonusen min. Som svar på dette, sa kundeservice at jeg ikke hadde knyttet trumfkortet sammen med brukeren min på flust.no.

Jeg svarte med at jeg hadde gjort det, men hvis ikke så måtte de hjelpe meg med å knytte det sammen.

Jeg sendte kundenummeret mitt hos trumf og fikk svar litt senere fra kundeservice at <b>det alikevel var knyttet sammen[/b].

Nå venter jeg fortsatt på de 8000,- som jeg har utestående.

Min konklusjon er at de er svært uproffisjonelle og varene de selger er ikke noe å hoppe i taket av.

Jeg skal aldri mer handle hos flust.no

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei Ariansen.

 

Jeg beklager at du har vært uheldig i ditt møte med Flust.no. Dette er ikke slik det skal være.

 

Jeg kjenner ikke detaljene i denne saken, og det er heller ikke min hensikt å argumentere for eller mot. Vi har ikke levert som forventet og det tar vi alvorlig. Vårt mål er at kundene skal være fornøyd og vi har ingen intensjoner om å ikke opptre ærlig og redelig.

 

Fint hvis du sender meg en PM, så kan vi sørge for at saken blir avsluttet og ute av verden.

 

 

Mvh

Christian

Flust.no

 

Mine erfaringer er svært dårlig.

Jeg hadde tenkt å kjøpe en parkdress til sønnen min for opparbeidet bonus på trumf.

Da jeg ikke hadde full dekning for hele parkdressen la jeg inn kredittkortnummer for betaling av resterende del av kjøpesummen.

Når jeg fikk kvitteringen fra Flust.no så hadde de trukket hele beløpet fra kontoen min og ikke brukt bonusen i det hele tatt. I tillegg hadde de trukket meg for kr. 8000,- mer enn hva dressen kostet.

Altså tilsammen kr. 8890,- for en dress som koster kr. 799,-.

I forrige uke sendte jeg mail og ringte kundeservice for å klare opp i dette.

De sa at pengene skulle bli tilbakeført så snart som mulig, men det har gått en uke uten at jeg har sett noe til pengene.

Jeg spurte også om hvorfor de hadde trukket hele beløpet og ikke brukt bonusen min. Som svar på dette, sa kundeservice at jeg ikke hadde knyttet trumfkortet sammen med brukeren min på flust.no.

Jeg svarte med at jeg hadde gjort det, men hvis ikke så måtte de hjelpe meg med å knytte det sammen.

Jeg sendte kundenummeret mitt hos trumf og fikk svar litt senere fra kundeservice at <b>det alikevel var knyttet sammen[/b].

Nå venter jeg fortsatt på de 8000,- som jeg har utestående.

Min konklusjon er at de er svært uproffisjonelle og varene de selger er ikke noe å hoppe i taket av.

Jeg skal aldri mer handle hos flust.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...