Gå til innhold

Hvordan lagre vi flash filer på nett ?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har tenkt å lagre noen flash filer fra ei nettsie slik at jeg har flash filene på pcen og får lettere tilgang til dem.

 

Jeg har blant annet prøvd ''FlashSavingPlugin''. veldig enkelt å jobbe med.

MEN dersom det er ''lenker'' i flashen så funker de ikke helt. Det vil si at flash filen ikke blir fullstendig lagret.

som feks. den sia her: http://www.lokus.no/?marketplaceId=2851992...NodeId=28520484

 

Dersom jeg trykker på de hver og en av de forskjellige periodene som er merket så får jeg et lite vindu opp med forklaring\ video osv. men slik er det ikke når flash filen blir laget. Da blir bare hovedsiden lagret og innholdet i lenkene vises ikke\ kommer ikke fram.

 

Noen ideer ?

Sorry for dårlig forklart!

 

Takk på forhånd.

Endret av onlineX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I eksempelet du viser til vil jeg tro at mesteparten av innholdet(videoer, bilder, tekster) er lagret i eksterne filer og ikke i selve flash filen. Flash filen inneholder bare en indeks av hvor alt innholdet er lagret og en funksjon for å hente det.

 

For å kunne fungere ordentlig må flash filen ligge på samme server som innholdet, så den blir ubrukelig om du laster det ned. Det er nok ingenting du får gjort med det.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
I eksempelet du viser til vil jeg tro at mesteparten av innholdet(videoer, bilder, tekster) er lagret i eksterne filer og ikke i selve flash filen. Flash filen inneholder bare en indeks av hvor alt innholdet er lagret og en funksjon for å hente det.

 

For å kunne fungere ordentlig må flash filen ligge på samme server som innholdet, så den blir ubrukelig om du laster det ned. Det er nok ingenting du får gjort med det.

Er det ikke mulig at han rett og slett laster ned alle filene som trengs? og så legger de sånn som de ligger i forhold til selve flash-fila? eller at han på en eller annen måte får endret fila til å lete etter filene på nettet i steden for lokalt? Kan egentlig ikke noe om flash og slikt, men kan litt om nettsider, og programmering og sånt, og tror at dette burde fikse problemet. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...