Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg få exen tilbake?


Gjest Guest_jokkamin_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_jokkamin_*

Ja- hvor skal jeg begynne?

 

Jeg har vært sammen med en dame på 34 i et års tid nå. Jeg er 23. Men så gjorde hun det slutt nå nylig.

Jeg har det tøft nå og savner henne veldig.

 

Har ingen ting vondt å si om henne og ønsker henne sterk tilbake- bare hun innser at jeg er den rette.

 

Aldersforskjellen har egntlig ikke hatt noe særlig å si på forholdet vårt. Vi har samme interesser og elsker å være ute å drive friluftsliv. Samtidig gjør vi jo andre ting, som å gå ut på kino, foredrag, bytur. Ja sosiale ting.

 

Videre har vi ALDRI hatt en ordentlig krangel- og jeg må bære si at jeg har hatt det fantastisk.

 

Andre ting som sexlivet har bare vært helt utrolig- noe hun også synes.

 

Hun sier at "jeg er verdens snilleste gutt" og er glad for tiden vi fikk sammen.

 

Problemet er at hun er usikker på oss videre- hun må ha tid til å tenke. Finne ut av ting.

Hun er tross alt i en alder hvor det er naturlig å begynne å tenke på barn og vil ikke "tvinge" meg inn i noe jeg ikke vil. Hun sier at det er INGEN TING jeg kan gjøre- og det er en forferdelig situasjon å være i.

 

Hun har snakket om dette lenge og som en konsekvens av det har hun som sagt valg å gjøre det slutt.

 

Jeg har gått flere runder meg meg selv- og frem til tidlig i sommer tenkte jeg "jeg kan jo ikke det". Etter hvert har jeg forandret mening- jeg kan jo det. Men ikke bare på bakgrunn av at jeg vil holde på henne. Ser gjerne for meg en fremtid med henne.

 

Hun sier at ting kan forandre seg ettersom jeg er bare 23 år- at vi vokser fra hverandre. Jeg er sikker på ting vil gå bra. Selvfølgelig kan jeg jo forstå skepsisen hennes. Men hva om hun møter en ny og er usikker?

 

Kan også nevnes at vi har hatt et avstandsforhold, men jeg jobber skift og har fri en uke i slengen. Så du kan si at vi kjenner hverandre godt

 

Er så fortvilet- jeg vet at hun er den rette for meg. Men det hjelper jo lite.

 

Måtte hun finne ut av det og kommer tilbake til meg...

 

## topic endret av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Videre har vi ALDRI hatt en ordentlig krangel- og jeg må bære si at jeg har hatt det fantastisk

 

Hun sier at "jeg er verdens snilleste gutt" og er glad for tiden vi fikk sammen.

 

Der har du problemet - verdens snilleste gutt. Du har sannsynligvis gitt henne viljen i alle situasjoner der det var uenighet. Du skal være mann, og da innebærer det å ikke godta alt hun kommer med. Gjør du det så vil hun føle at hun har overtaket - og da kjeder hun seg.

 

Damer i forhold trenger en mann som setter de på plass en gang i blant.

Endret av Sammeh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...