Gå til innhold

Tilbud om klær via telefonsalg


simon11

Anbefalte innlegg

Hei

 

Fikk for en tid tilbakse siden tilbud per telefon, om å bil tilsendt bokserskjorts i posten for den nette sum av kr. 34.50 Syntes dette var et fin tilbud og slo til.

 

Nå er det gått 2 månder siden dette og jeg har fått en ny pakke i posten. Ny bokser, denne gang til kr 173.50. Men jeg har jo ikke bestilt denne, ikke som jeg husker selv i alle fall.

 

Har mest lyst til å bare beholde pakken og ikke betale, siden jeg ikke har bestilt den. kan jeg det?

 

:)

Endret av simon11
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv jobbet som telefonselger og solgt slike boksere fra "Front International". På slutten skal de si "Dersom du ikke foretar deg noe blir du medlem og får tilbud om boksere hver 3. måned" eller noe i den duren. Det skal følge med en lapp i den første pakken hvor du kan slenge på et firmerke og så skal du ikke høre fra dem igjen. Merk dette var for Front, tror det er flere selskap som selger boksere over telefon.

 

Med mindre de sa dette og du godkjente det samt de har det på tape (som de skal ha) så er ikke den muntlige kontrakten godkjent og da skal kjøpet annuleres.

Endret av Surmoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...