Gå til innhold

noen som har fått halo 3:ODST fra elkjøp?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

NÅ fikk jeg mail fra elkjøp om at hvis jeg ville kunne jeg kjøpe spillet og de skulle betale mellomlegget fra ett annet sted! typisk...

Fikk denne mailen:

 

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Vi beklager at det er tatt tid med leveringen. Dette er noe som er notert ned hos oss og vi vil selvfølgelig bistå med hjelp.

 

 

 

For at vi skal kunne betale mellomlegget ønsker vi kvitteringen på kjøpet av dette spillet fra et annet sted sendt på faks til 81532001. Merk dette med ordrenummeret ditt samt mitt navn og jeg vil ringe deg når dette er ordnet.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

Marcus Andre

Endret av simentp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
NÅ fikk jeg mail fra elkjøp om at hvis jeg ville kunne jeg kjøpe spillet og de skulle betale mellomlegget fra ett annet sted! typisk...

Fikk denne mailen:

 

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Vi beklager at det er tatt tid med leveringen. Dette er noe som er notert ned hos oss og vi vil selvfølgelig bistå med hjelp.

 

 

 

For at vi skal kunne betale mellomlegget ønsker vi kvitteringen på kjøpet av dette spillet fra et annet sted sendt på faks til 81532001. Merk dette med ordrenummeret ditt samt mitt navn og jeg vil ringe deg når dette er ordnet.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

Marcus Andre

 

Er nå du skal ta igjen, ved å kjøpe det på den desidert dyreste plassen.

Lenke til kommentar
NÅ fikk jeg mail fra elkjøp om at hvis jeg ville kunne jeg kjøpe spillet og de skulle betale mellomlegget fra ett annet sted! typisk...

Fikk denne mailen:

 

 

Hei og takk for din henvendelse

 

Vi beklager at det er tatt tid med leveringen. Dette er noe som er notert ned hos oss og vi vil selvfølgelig bistå med hjelp.

 

 

 

For at vi skal kunne betale mellomlegget ønsker vi kvitteringen på kjøpet av dette spillet fra et annet sted sendt på faks til 81532001. Merk dette med ordrenummeret ditt samt mitt navn og jeg vil ringe deg når dette er ordnet.

 

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

 

Med vennlig hilsen

Marcus Andre

 

Er nå du skal ta igjen, ved å kjøpe det på den desidert dyreste plassen.

Hoho skulle gjerne gjort det men det er INGEN i molde som har spillet inne, værken elkjøp,expert ELLER game :(

Lenke til kommentar
samme her :realmad: ... har fått dette svaret av de jeg nå da:

Posten har fått 10 dager på seg til og få levert disse spillene til kundene våre.

Er det ikke motatt i slutten av uken så vennligst kontakt oss, så skal vi få funnet

en kjapp løsning på dette for deg.

Beklager ulempene dette medfører.

OMG!! 10 dager?! faen det er jo 9 dager etter realese!!:realmad::realmad::realmad::realmad::realmad:

 

(10 dager er i over i morgen!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...