Gå til innhold

webhotell der man kan hoste flere domener

XuserX

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg ser etter leverandører helst norske webhotell som gir muligheten til å hoste flere domener på en host pakke.

Har sett på web10.nu som tilbyr dette men er usikker etter å ha lest andres erfaringer på forumet.

Er helst ute etter norske firmaer men gjerne også utenlandske også dersom noen har erfaring med dem også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet
Servetheworld har også samme muligheter som posten ovenfor, men endel billigere samt at serverne står i Norge..
Skrevet
Servetheworld har også samme muligheter som posten ovenfor, men endel billigere samt at serverne står i Norge..

Nå står jo serverene til ProISP også i Norge da....du kan velge om du vil ha dem her, i Europa eller i USA.

Skrevet

Nå står jo serverene til ProISP også i Norge da....du kan velge om du vil ha dem her, i Europa eller i USA.

servetheworld er litt dyrt på prisen i forholdt til andre, og proisp så litt virrent ut man må betale 8 kr ekstra pr mnd står det nederst på siden?

Tilleggsdomene (pr. mnd) 8

Noe erfaring med www.surftown.no?

Skrevet (endret)

hostgator.com er ganske greie, 7,95$pakken kan du ha 40domener på (selvom det står ubegrenset får ikke du legge hele nettet der :)).

koster ikke noe mer om du har 40domener eller 1domene.

Endret av cruzader
Skrevet
hostgator.com er ganske greie, 7,95$pakken kan du ha 40domener på (selvom det står ubegrenset får ikke du legge hele nettet der :)).

koster ikke noe mer om du har 40domener eller 1domene.

Prisen og tjenestene ser bra ut men er mitt i mellom om jeg skal kjøpe Baby eller Business?

Hva vil du anbefale business har blant gratis dedicated ip inkl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...