Gå til innhold

GTA Vice City - verdt å bruke penger på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, drittspill

Hva er det som gjør det dårlig da? Hater slike kommentarer..

quote]

Vel... Serien har mistet den lille kontroversiteten den hadde,

Rockstar valgte ikke å "utvikle" volden til et nytt stadium..

Oppdragene er ikke akkurat interessante, ingen interaktivitet der...

Og man går lei av å kjøre/springe rundt og drepe folk...

jeg gikk lei av Gta-VC etter en halvtime eller no, men det skal nå ihvertfall ha det, varte et kvarter lengre enn gta 3 :)

holder meg til Postal 2 :roll:

Skrevet

har ikke spilt VC selv men det er da vel bedre og faktisk jobbe for en mafia eller noe og gjøre missions enn det som befinner seg i Postal 2.

Det første oppdraget går jo ut på og skaffe melk......jeg mener "WTFZ0R!" (tatt fra CS ;) ), postal 2 har jo DEN DASSHUMOREN da....stappe løpe på hagla opp i ass'n på en katt og begynne og skyte?

Riktig nok så er Gta VC "voldelig" det også......men maken til Postal 2 er det IKKE.....

Skrevet
har ikke spilt VC selv men det er da vel bedre og faktisk jobbe for en mafia eller noe og gjøre missions enn det som befinner seg i Postal 2.

Det første oppdraget går jo ut på og skaffe melk......jeg mener "WTFZ0R!" (tatt fra CS ;) ), postal 2 har jo DEN DASSHUMOREN da....stappe løpe på hagla opp i ass'n på en katt og begynne og skyte?

Riktig nok så er Gta VC "voldelig" det også......men maken til Postal 2 er det IKKE.....

Det er da ikke oppdragene som teller i Postal 2, det er hva du gjør imellom dem :)

og.. det var vel på en m16' du kunne bruke en katt som lyddemper....

Skrevet

Nei' date=' drittspill[/quote']

Hva er det som gjør det dårlig da? Hater slike kommentarer..

quote]

Vel... Serien har mistet den lille kontroversiteten den hadde,

Rockstar valgte ikke å "utvikle" volden til et nytt stadium..

Oppdragene er ikke akkurat interessante, ingen interaktivitet der...

Og man går lei av å kjøre/springe rundt og drepe folk...

jeg gikk lei av Gta-VC etter en halvtime eller no, men det skal nå ihvertfall ha det, varte et kvarter lengre enn gta 3 :)

holder meg til Postal 2 :roll:

Ser ikke helt behovet for å "utvikle volden til et nytt stadium". Du vil ha ting mer i retning Postal for å være fornøyd, antar jeg? Urk.

Det er jo selve kronbeviset på at kontroversielt innhold ikke nødvendigvis = bra spill.

Og dersom du bare spilte VC i en halv time før du ble lei, så tviler jeg på at du har sett mange artige missions lenger ut i spillet. :-)

Kjøpte meg VC i går, satt klistret hele kvelden og halve natta. Stor moro!

Og Ray "Goodfellas" Liotta som voiceover for hovedpersonen- genialt.

Skrevet

på både M16 og hagle........

du er jo på mission hele tiden da, og alikevel..

Pisse på seg selv for og slukke om du tar fyr..........EEEEEEEEWWW!! :-?

Skrevet
Betalte 499,- på Spaceworld for at jeg ikke gadd å vente lenger. :lol:

Kjempemorsomt spill. Satt 7 timer nesten uten pause igår kveld.

Huff, jeg dro også til Spaceworld og kjøpte det. Ergelig å måtte betale så mye ekstra bare fordi jeg ikke klarer å vente på at det skal komme på CDON. Tålmodighet er noe det hadde vært fint å ha litt av i blandt :) Men, men.. utrolig gøy er det i allefall. Absolutt anbefalt, selv jeg i prinsippet mener 500 er alt for mye for et spill (uansett plattform).

Skrevet

Nei, jeg må ikke ha noe i retning av Postal 2 for å være fornøyd :p, men hadde forventet meg en god del mer kontroversielt materiale :)

Jeg fikk et svært dårlig førsteinntrykk, men.. får vel gi spillet en ny sjanse når det går en del ned i pris...

Og btw... jeg mente at det var det man gjorde "på veien" til fullførelsen av oppdragene i Postal 2 som dt var at spillet handlet om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...