Gå til innhold

Tråden om spillet: Demon's Souls


whaley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg virkelig, virkelig hater Flamelurker. Vet han kan slås med glitch/bug etc., men han er fortsatt en !"#¤%. Må bare legge fra meg hele greia tror jeg :wallbash:

 

Jeg er også Royal, rullet rundt som en tulling, og spammet soul arrow ;-) funka fint det, selv om jeg var nære på å dø et par ganger.. Har du armor, legg deg fra deg, så ruller du mye kjappere

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Etter en liten pause i Demon`s souls, har jeg nå tatt opp kontrolleren igjen :) Står fast på maneater bossen..

 

Merkelig nok blir jeg ikke drept av bossen, men at jeg ramler utfor kanten hele tida ;/ grr.. håpløst. Er litt for glad i å dodge tror jeg :-) Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Etter en liten pause i Demon`s souls, har jeg nå tatt opp kontrolleren igjen :) Står fast på maneater bossen..

 

Merkelig nok blir jeg ikke drept av bossen, men at jeg ramler utfor kanten hele tida ;/ grr.. håpløst. Er litt for glad i å dodge tror jeg :-) Noen som har noen tips?

 

 

Bruk den søyla helt i enden av brua.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Hvis du vil ta begge på "rettferdig" vis så kan du prøve å skjule deg bak den store "fakkelen" i midten, da er du relativt trygg

 

Hvis du vil være sleip - bue + en drøss med piler, ikke gå gjennom tåka men stå på utsiden og drep den første maneateren uten at han kan gjøre noe som helst. Når du har gjort det så går du inn og tar den siste på egenhånd

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Noen som fortsatt spiller? Hadde vært morsomt å ha noen og spille med :) Heter Kimmmmmmmmey på PSN (8 m'er)

 

Send melding ;)

 

nja, la det litt på hylla når det var spilt rundt. Men vurderer å fortsette på ng+ og prøve å samle litt våpen trofeer :) Har du noen så kan vi kanskje bytte?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har bestilt Demon's souls fra komplett nå og lurer på hvilke class jeg skal velge. Jeg vil ikke ha nå stort, tungt våpen som er veldig treigt å angripe med, men jeg har en følelse av at et stort skjold hadde vært en idé. Er det soldier jeg burde gå for da? Knighten er vel heavy og treig har jeg fått inntrykk av. :)

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt Demon's souls fra komplett nå og lurer på hvilke class jeg skal velge. Jeg vil ikke ha nå stort, tungt våpen som er veldig treigt å angripe med, men jeg har en følelse av at et stort skjold hadde vært en idé. Er det soldier jeg burde gå for da? Knighten er vel heavy og treig har jeg fått inntrykk av. :)

 

Les demons souls wiki'n

 

http://demonssouls.wikidot.com/classes

 

Soldiers are a good choice for beginners who want an easier time getting used to melee combat.

 

Lettere armert character jo kjappere er de, men så tåler de mindre også, noe som gjør det vanskeligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...