Gå til innhold

Anmeldelse: Colin McRae: Dirt 2 (X360)


Anbefalte innlegg

Det er null WRC elementer igjen i dette. Jeg virkelig elsker å spille rallyspill, men syns dette spillet suger hardt !!! Dette er x-games på hjul for amerikanske unger.

 

Helt enig. Synd ikke anmelder ser realiteten i dette.

 

De fleste reviews jeg har lest, nevner at dette spillet er så langt i fra de orginale Colin McRae spillene som overhodet mulig, noe han ikke tar tak i.

 

Ah, vi prater forbi hverandre. La meg endre litt på quotingen for å spille mitt lille humorkort igjen...

 

Jeg virkelig elsker å spille rallyspill, men syns dette spillet suger hardt !!!

 

...synd ikke anmelder ser realiteten i dette.

 

Ey? :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er null WRC elementer igjen i dette. Jeg virkelig elsker å spille rallyspill, men syns dette spillet suger hardt !!! Dette er x-games på hjul for amerikanske unger.

 

Helt enig. Synd ikke anmelder ser realiteten i dette.

 

De fleste reviews jeg har lest, nevner at dette spillet er så langt i fra de orginale Colin McRae spillene som overhodet mulig, noe han ikke tar tak i.

 

Ah, vi prater forbi hverandre. La meg endre litt på quotingen for å spille mitt lille humorkort igjen...

 

Jeg virkelig elsker å spille rallyspill, men syns dette spillet suger hardt !!!

 

...synd ikke anmelder ser realiteten i dette.

 

Ey? :w00t:

 

Når du endrer det til å si ting du ikke sa, blir jeg iallefall forvirret.

Lenke til kommentar
Når du endrer det til å si ting du ikke sa, blir jeg iallefall forvirret.

 

Ja, ble litt surr med quotingen der, men poenget i all sin korthet var at med rette øyne kunne man tolke din kommentar "synd at ikke anmelder ser realiteten i dette" som et svar på forrige manns "Jeg elsker hockey, men dette spillet suger hardt!!!"-kommentar...

 

aaaah, nevermind...

Lenke til kommentar
Er det ikke bedre at anmelder baserer sin anmeldelse på sitt inntrykk av spillet? :p

 

Tjæh. Mange mener en anmelder burde kjenne til fenomenet som spillet han eller hun omtaler handler om. Jeg, som personlig synes fotball generelt er grisekjedelig, foretrekker fotballspill uten dommer, offside og slikt tull, og kunne gitt et sånt spill toppkarakter, men leserne har sikkert en større interesse for sporten og ville følgelig reagert på det.

Det er jeg forsåvdit enig i, men Dirt 2 er et rent arcade spill og legger heller ikke skjul på det. Hadde derimot Dirt 2 vært en rallysimulator bør anmelderen kjenne noelunde til rallysporten.

Lenke til kommentar
Når du endrer det til å si ting du ikke sa, blir jeg iallefall forvirret.

 

Ja, ble litt surr med quotingen der, men poenget i all sin korthet var at med rette øyne kunne man tolke din kommentar "synd at ikke anmelder ser realiteten i dette" som et svar på forrige manns "Jeg elsker hockey, men dette spillet suger hardt!!!"-kommentar...

 

aaaah, nevermind...

 

 

hockey`? hehehhe :p

 

Poenget som du tok, var jo at jeg elsker rally, noe dette spillet ikke er, iallefall sett med Colin øyne (dvs Colin 01-05 spillene)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Det er ikke et racing spill, det er bilcross :p

 

Men uansett må velge mellom Colin: Dirt 2 eller NFSU SHIFT.

Noen innspill? :)

 

Ja takk, begge deler :)

 

Men om du må velge: Hva liker du? Dirt 2 har riktignok mange gode realistiske trekk, men er nok litt mer arkade-preget enn Shift. "Settingen" for de to er jo nokså forskjellig, Dirt 2 tar for seg diverse rallyformer, mens Shift tar for seg diverse baneløp.

Lenke til kommentar

Ja er nok WRC typen, men syntes bil cross er festlig også.

Lest rundt og folk sier de klager på lite baner og biler?

Vet ikke jeg, men har bare kjørt GranTurismo i de siste åra, sist jeg kjørte rally var i ColinMcrae 4 som var en storslager syntes jeg. Og nå trenger jeg litt real turbo på grus slædding, så om jeg velger SHIFT blir det bare litt for Grid fokusert og kjedelig kun racing mens Dirt ser kanskje litt mer "spennende" ut. Så får ta meg en tur opp på elkjøp i mårra og kjøpe ColinRally. :)

Lenke til kommentar
Ja er nok WRC typen, men syntes bil cross er festlig også.

Lest rundt og folk sier de klager på lite baner og biler?

Vet ikke jeg, men har bare kjørt GranTurismo i de siste åra, sist jeg kjørte rally var i ColinMcrae 4 som var en storslager syntes jeg. Og nå trenger jeg litt real turbo på grus slædding, så om jeg velger SHIFT blir det bare litt for Grid fokusert og kjedelig kun racing mens Dirt ser kanskje litt mer "spennende" ut. Så får ta meg en tur opp på elkjøp i mårra og kjøpe ColinRally. :)

 

Er ganske digg å ligge breit rundt svingene, sladde, spinne og hoppe litt i Dirt ;) Kunne vært flere biler innenfor hver kategori ja, og er den del forskjellige baner, men i de ulike landa brukes gjerne samme bane eller deler av samme bane i flere events. Sånn sett er det litt lite baner. Men kan ikke si at jeg har irritert meg så mye over det enda... Det er hvertfall stor variasjon mellom banene i de ulike landene!

Lenke til kommentar

Hmm høres helt greit ut. Can't wait til og plugge i G25'en i maskina og fyre opp Subaruen til Ken Block xD Så også video av et sprint "event" hvor en fyr kjørte et turbo beist bånn faen gjennom en sandete "ørken". Ser dritt morro ut :)

 

Etter et helt år med kun GT5p og hele 5år uten rally spill så blir du gal tilslutt, beste medesin da er ColinMacrae :D

Lenke til kommentar

Kan også si jeg lasta ned SHIFT demoen på dataen. Og såklarte fikk jeg bare prøvd med Piltastene og måtte gire med Insert og Delete knappen. Men avlikevell så er det noe med fysikken jeg ikke liker og grafikken var ikke helt topp heller. Kanskje bedre på konsoll med rattogpedal men jeg ville nok tro at Dirt2 er mer kvalitets sikker. Mangler bare litt mindre av arkade delen og heller mer etappe rally kanskje? :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...