Gå til innhold

Ny ordning til skatehall


iqlizer

Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Vet ikke om denne kategorien er helt rett, men prøver!

 

Kan fortelle litt i korte trekk hvorfor jeg lager denne tråden.

Det har seg slik at i Haugesund har vi en skatehall som er stengt nesten hele året, grunnet hærverk.

Skatehallen har alltid hatt problemer med folk som bare er ute etter å ødelege for andre. I tilleg til en rekke hærverk og brannstiftelser har skatehallen aldri hatt noe fungerende styre.

 

Som eneste "ansvarlige" for hallen, utenom kommunen har jeg pushet kommunen litt til å gå på med på en avtale hvor de går med på å åpne skatehallen hvis vi kan få til en ordentlig ordning med kommunen og skaterne.

 

Fikk allerede i dag svar ifra sjefen for kultur/sport seksjonen. Han var villig til å gå med på et møte hvor vi skulle diskutere fremtidsplanene til skatehallen.

 

I alle år har skatehallen vært i dårlig lys pga manglende ansvarlige + hærverk. Fikk svar i fra kommunen at dersom jeg kunne komme opp med en bra løsning for styresystemet til skatehallen ville de gå med på å åpne hallen igjen.

 

Har tenkt en del på hvordan jeg skal finne en løsning på dette. Viktigste punktet er å engasjere foreldre/ voksne ansvarlige mennesker.

 

Lurer derfor på om det er noen her som kan gi meg noen gode eksempler på et "styre" til en skatehall + en form for betaling for de som vil skate i hallen. Har tenkt at det kunne være mulig å kjøpe "halvårskort" slik som et skikort e.l

 

Så kom med eksempler for en flott styreform til en skatehall.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...