Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av stasjonær pc m/skjerm. Må takle nye spill!


Anbefalte innlegg

Fikk 15964 poeng i 3dmark med denne maskinen som jeg har kjøpt. Kurant nok mener nå jeg til å være budsjett PC....

 

Cheers!

Fikk du dette med et 9600GT skjermkort, eller har du byttet det ut til noe bedre?

 

Hvilken versjon av 3Dmark kjørte du?

 

Har Radeon HD 4870 skjermkort. Kjørte 3dmark 06 Professional

 

Mener nå at det er greit nok resultat med tanke på at jeg ikke har lagt X-antall tusen i nerdeboksen min... :)

 

Er vel kanskje ikke "godkjent" når jeg ikke passerer 20-tusen tallet men pytt...... budsjett er budsjett

Endret av JudasKiss
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk 15964 poeng i 3dmark med denne maskinen som jeg har kjøpt. Kurant nok mener nå jeg til å være budsjett PC....

 

Cheers!

Fikk du dette med et 9600GT skjermkort, eller har du byttet det ut til noe bedre?

 

Hvilken versjon av 3Dmark kjørte du?

 

Har Radeon HD 4870 skjermkort. Kjørte 3dmark 06 Professional

 

Mener nå at det er greit nok resultat med tanke på at jeg ikke har lagt X-antall tusen i nerdeboksen min... :)

 

Er vel kanskje ikke "godkjent" når jeg ikke passerer 20-tusen tallet men pytt...... budsjett er budsjett

Aah, begynte å lure på om du hadde fått et rått 9600GT med biturbo og kompressor her ;P

 

15000 poeng i 3D mark 06 betyr jo at du kan kjøre ALLE spill i dag på 1680X1050 uten hakk, trenger du mer?

Lenke til kommentar
Fikk 15964 poeng i 3dmark med denne maskinen som jeg har kjøpt. Kurant nok mener nå jeg til å være budsjett PC....

 

Cheers!

Fikk du dette med et 9600GT skjermkort, eller har du byttet det ut til noe bedre?

 

Hvilken versjon av 3Dmark kjørte du?

 

Har Radeon HD 4870 skjermkort. Kjørte 3dmark 06 Professional

 

Mener nå at det er greit nok resultat med tanke på at jeg ikke har lagt X-antall tusen i nerdeboksen min... :)

 

Er vel kanskje ikke "godkjent" når jeg ikke passerer 20-tusen tallet men pytt...... budsjett er budsjett

Aah, begynte å lure på om du hadde fått et rått 9600GT med biturbo og kompressor her ;P

 

15000 poeng i 3D mark 06 betyr jo at du kan kjøre ALLE spill i dag på 1680X1050 uten hakk, trenger du mer?

 

Nei, nei... bare vet ikke hva som ansees som bra i den nye dataverdenen.... (har stått på sidelinja siden DOOM95)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...