Gå til innhold

[Løst]Lite fornøyd med instrumentbutikken.no


Anbefalte innlegg

Bestilte sist søndag (13/9) et sett med Behringer MS40 studio monitorer, på nett, fra instrumentbutikken.no. Hadde ingen tidligere erfaringer med dem, men tenkte jeg skulle ta sjansen siden prisen var lav og siden det så ut til å være en seriøs butikk. Nå har det gått en uke og status for ordren, når jeg sjekker siden, er fortsatt bare "mottat". Dette høres kanskje ikke så veldig dramatisk ut, men det er jo litt betenkelig når jeg i tillegg har sendt dem en melding, hvor jeg spørr dem om det er noe problem med ordren. Denne meldingen har jeg fortsatt ikke fått svar på. Tenker at jeg skal ringe dem nå til uken, men lurer på om jeg overreagerer. Saken er den at jeg alltid har opplevd god service og kort leveringstid fra butikker på nett. Er jeg kanskje litt bortskjemt :blush: ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte sist søndag (13/9) et sett med Behringer MS40 studio monitorer, på nett, fra instrumentbutikken.no. Hadde ingen tidligere erfaringer med dem, men tenkte jeg skulle ta sjansen siden prisen var lav og siden det så ut til å være en seriøs butikk. Nå har det gått en uke og status for ordren, når jeg sjekker siden, er fortsatt bare "mottat". Dette høres kanskje ikke så veldig dramatisk ut, men det er jo litt betenkelig når jeg i tillegg har sendt dem en melding, hvor jeg spørr dem om det er noe problem med ordren. Denne meldingen har jeg fortsatt ikke fått svar på. Tenker at jeg skal ringe dem nå til uken, men lurer på om jeg overreagerer. Saken er den at jeg alltid har opplevd god service og kort leveringstid fra butikker på nett. Er jeg kanskje litt bortskjemt :blush: ?

 

Man kan ikke sammenligne Instrumentbutikken med f-eks Komplett eller noen andre kjeder. Instrumentbutikken er en liten butikk, midt i Alta sentrum. Men selvom butikken er liten, så er det en veldig god butikk! Jeg syns du skal ringe dem på telefon 78445511, etter klokken 10. Lykke til. :)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Bestilte en forsterkertopp derfra for en stund siden. Fikk heller ingen e-poster eller annen info etter ordrebekreftelsen. Etter noen dager sendte jeg en e-post og lurte på hva status på ordren var. Da var ordren sendt, og jeg fikk etter kort tid svar på e-posten med sporingsnummer og det hele.

 

Før jeg kjøpte forsterkertoppen derifra sendte jeg et par e-poster frem og tilbake og lurte på lagerstatus på diverse ting. Fikk hver gang svar etter kort tid.

 

Det er jo bare å ta en telefon dit. Da får du nok svar med en gang. :)

Lenke til kommentar

Tenkte bare jeg skulle gi dere litt info om hva som har skjedd:

 

Da jeg tok kontakt med instrumentbutikken i går (på mandag) fikk jeg beskjed om at monitorene var sendt allerede mandag (første arbeidsdag etter bestilling) og at de snart burde være framme. Da jeg kom hjem fant jeg en lapp fra posten som åpenbart hadde vært der med pakken. Siden ingen hadde vært hjemme på det tidspunktet fikk jeg beskjed om å hente den selv neste dag. Jeg sitter nå her med to nye studiomonitorer som fungerer med glans :thumbup: .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...