Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig bilforsikring til førstegangsbil


Økotufs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket selskap som er billigst varierer med veldig mange faktorer. Dette er business, så det er ikke noen som alltid er billigere enn alle andre på alt.

 

Det kommer an på din alder, ditt bosted, bilmerke, modell, motorstørrelse, årsmodell og muligens andre faktorer. Noen kan også gi rabatt/nedsatt egenandel ved tyveri hvis du har egen garasje, alarm etc.

 

Det smarteste er å ringe alle du kan komme på, både store og små, og spør etter prisen. Dersom du har flere forsikringer kan du få en bedre "pakkepris" hos mange selskap. Sjekk også hva de aktuelle selskapene har i egentandel, maks KM og bonustap hvis du likevel skulle finne på å velge kasko.

 

Edit:

På gule sider får du mange hvis du søker: http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...sikringsselskap

Endret av grizzlyx
Lenke til kommentar

Jeg sjekket nylig forsikring på en relativt ugunstig 18-års bil og Gjensidige kunne tilby den beste prisen av de jeg sjekket! Dog så sjekket jeg ikke Terra siden de ikke hadde kalkulator på nett. Vet at de også kan tilby gunstig forsikring til unge, bruker de selv nå og betaler rundt 7k i året for Delkasko på en 98 Corolla. Jeg har mange kamerater som også bruker Terra, da de har vært billigst når de har ringt rundt.

 

Sjekk kalkulatorene på nett og ring eventuelt rundt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...