Gå til innhold

Kjøp av ny stasjonær pc


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny pc nå. Jeg bruker pc til høykvalitets spill som bf2 project reality, AoC ol. den pc'en jeg ser på har dette grafikk kortet NVIDIA GeForce GT 230. er ikke så rutinert på hardware, så jeg lurte på om dette er noe som vil fylle mine krav?

 

crex

Endret av Crex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

GTS 230 er egentlig et Geforce 9600 GT skjermkort. Det er klart et lowend/mellomklassekort, men langt fra så dårlig som man skulle tro.

 

Så avhengig av settings og oppløsning vil det nok fungere helt greitt.

 

Men når man kan få oppsett i dag fra 5 500 kr til 6 500 kroner som i spillytelse klart er langt bedre, så bør man kanskje se på disse i stedet.

Lenke til kommentar
gt 230 er et ganske low end kort for å si det mildt, vet ikke om dette kortet drar disse spillene helt bra.

 

kan du poste link til hvordan maskin du ser på?

 

har ikke lett så lenge, så komemr nok til å se meg rundt mer men denne var den jeg først vurderte, jeg er ikke så inn i det å sette sammen pc selv, så jeg tror det er litt utelukket, har noen venner som kan en del om det, så jeg vet ikke enda. jeg er i hverrt fall ganske sikker på at jeg ønsker en hp. mest fordi det er det jeg er vant med, etter som det er det jeg har hatt i alle år.. er litt usikker på prisklasse, men rudnt 10k er vell det jeg tenker meg.

 

edit: jeg ser ikke etter en ekstremt bra gaming pc, men hadde vært hyggelig å kunne kjøre på høyeste grafikk :p

Endret av Crex
Lenke til kommentar

Bruk bare pc byggeren til komplett.no http://www.komplett.no/k/cc.aspx?bn=10306&...38fb01_pcbygger

 

Der kan du velge deler og alt selv. De bygger pcen for deg, og sender den til deg. Får du noe problemer tar du bare kontakt med de, og så får du hjelp/sender pcen tilbake. God service der.

 

Kjøp 1333, 1156 eller amd2/3 socket. De er lettere å oppgradere, da 775 snart forsvinner. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...