Gå til innhold

Komplett er bare pluss!


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en ny datamaskin ifra Komplett. En NEW Generation, fikk den i posten. Så glad jeg var satt jeg den opp og forventet jo at den skulle funke. Desverre gjorde den ikke det, det kom ikke noe opp på skjermen og datamaskinen skrudde seg noen ganger av. Ler mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1153190

 

Veldig sur som jeg var, skrudde jeg opp datamaskinen sjekket om GFX sto i. Det gjorde den. Sjekket rammen og byttet plass på de og diverse. Ingen feil der.

 

Sjekket ledninger og ingenting feil der... Begynte å bli veldig sur ettersom jeg ikke kunne ringe Komplett pga klokka var 8 på kvelden. Bestemte meg å ringe til komplett i morgen. Å være høflig i telefonen.

 

Dagen etter sto jeg opp kvart på 9 ettersom kundeservice åpner klokka 9. Ringer ti på ni for å høre om de er åpne, plutselig tar en telefonen på kundeservice ved den tiden. De var åpne ved den tiden før klokka ni som var en fordel for meg.

 

Forklarte problemet og han synes det var dumt han også ettersom den datamaskinen koster enn del penger. Jeg sa jeg kunne godt dra til Sandefjord for at dere skal se på den. Fyren sa når jeg kom fram skulle jeg levere den og si den skulle rett på værkstedet.

 

Kom til Komplett, var en hyggelig fyr bak disken som hjalp meg. Sendte den avgårde med engang og han bærte den personlig opp til værkstedet for å spare mye tid. Han kommer ned også sier at min datamaskin blir første priotiert og at den blir sett over akkurat nå. De hadde begynt testingen med engang, og han som fikset datamaskinen skulle komme personling ned å levere den så jeg skal mye tid.

 

I mens tro jeg til Sentrum og slappet av og spiste frokost. Plutselig ringer Komplett klokka 3 å sier den er ferdig. Jeg var i Sandefjord ved ellve tiden ettersom tar en del tid å kjøre. De hadde funnet feilen og jeg kunne ta den med hjem med engang.

 

Feilen var at strømforsnynings ledningen til hovedkorte sto ikke i pluss at de hadde bytten den. Virket ut som den var defekt at den ikke klarte å gi nok strøm.

 

Så på torsdag seint hjemme starter jeg den opp og den funker som en drøm.

 

Tusen takk til Komplett for rask hjelp, hurtig reperasjon og verdens beste kundeservice noen gang jeg har opplevd.

 

Komplett er bare den beste!!! Forsetter de sånn er det ingen som kan slå de på kundeservicet.

Så fikk datamaskinen på samme dag under noen timer, og nå funker den som den skal :D. Er gøy å spille Crysis på high og Red Alert 3 :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett får mye skryt for tiden (forutenom leveringstid pga systemet deres).

 

Må si de gjør en meget god jobb. Bygger jeg meg pc nå iløpet av høsten er det bra sikkert mitt valg faller på komplett. Var forøvrig der jeg kjøpte min forrige byggpc også. Varte i 5 år, da var det på tide med utskifting av komponenter, men stabil som pokker.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Huff, bare de hadde gitt samme service til meg og.

Feil med PC OG skjerm, i tillegg til at når jeg fikk skjermen så var den en uke forsinket, PCen fikset de men var masse riper i PCen etterpå, skjermen fusker enda men jeg gidder ikke å bry meg lengre med den, sist gang jeg sendte den inn tok det en måned før jeg fikk den tilbake. Føler at jeg fikk meget dårlig service for 14 000 kr. Men men.

Endret av magneman
Lenke til kommentar
Komplett får mye skryt for tiden (forutenom leveringstid pga systemet deres).

 

Må si de gjør en meget god jobb. Bygger jeg meg pc nå iløpet av høsten er det bra sikkert mitt valg faller på komplett. Var forøvrig der jeg kjøpte min forrige byggpc også. Varte i 5 år, da var det på tide med utskifting av komponenter, men stabil som pokker.

Uhm, er vel ikke så lenge siden jeg bestilte derifra og tenkte ikkeno spes over leveringstiden med tanke på at jeg bestilte pakken kl 1 på natta og kl 3 var den ferdig pakket, var bare noe ram og annet smådill men hva er det som skal være spes med leveringstid på systemet deres nå for tiden med tanke på at de får skryt for annet enn det?...

Lenke til kommentar
Huff, bare de hadde gitt samme service til meg og.

Feil med PC OG skjerm, i tillegg til at når jeg fikk skjermen så var den en uke forsinket, PCen fikset de men var masse riper i PCen etterpå, skjermen fusker enda men jeg gidder ikke å bry meg lengre med den, sist gang jeg sendte den inn tok det en måned før jeg fikk den tilbake. Føler at jeg fikk meget dårlig service for 14 000 kr. Men men.

 

Må huske det kan væer posten sin feil at sånt skjer også og komplett har en del ting å fikse. Jeg var heldig egentlig skulle det gå to til fire dager normalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...