Gå til innhold

CSS problemer, starter ikke


Anbefalte innlegg

Hallo!

Rundt sommerferien fikke jeg med en ny datamaskin. : D Et monster av en bærbar, med full pakke. Selvfølgelig med 64-bits Vista Home Premium. På min gamle pleide jeg å spille mye CSS, og der hadde jeg bare 32-bits XP. Nå når jeg prøver å åpne CSS så funker det ikke. Jeg trykker på launcheren (Jaja, den er piratkopiert), velger CSS og loadeskjermen kommer så vidt opp før hele skjermen bare blir svart. SÅ kommer jeg med ikke inn på spillet. : (

 

Jeg har prøvd å velge å kjøre hl2.exe i XP kombitabilitetsmodus, men like vel funker det ikke. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det til å funke? : D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene §1:

 

  • Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. I tillegg gjelder følgende:
    • Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent.

 

Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...