Noble Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Noen som har erfaring med å leie server fra mer "dataliberale" land? Land som faller utenfor EU sitt datalagringsdirektiv. Må tillate SSH forwarding. Ikke at jeg gjør noe galt, men datalagringsdirektivet strider mot hvert fiber i kroppen min.
Ole3 Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 Jeg jobber i en ikke ubetydelig norsk bedrift som baserer mye av vår eksistens på Ukraina. (Vet ikke om det er lurt, men det er billig!) Ole
Noble Skrevet 18. september 2009 Forfatter Skrevet 18. september 2009 Fra hvor leier dere servere? Finnes det noen som har engelske sider, evnt kan svare på engelske forespørsler.
Ole3 Skrevet 18. september 2009 Skrevet 18. september 2009 "Vårt" selskap dekker nok ikke på ditt behov. Jeg svarte deg for å gjøre oppmerksom på at det er en ikke uvesentlig aktivitet i Ukraina, og at du faktisk kan spare penger også. Lykke til! Ole
Left Blank Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 Hvilket datalagringsdirektiv snakker du om egentlig?
Noble Skrevet 20. september 2009 Forfatter Skrevet 20. september 2009 Det som er i ferd med å bli vedtatt.
Left Blank Skrevet 20. september 2009 Skrevet 20. september 2009 OK men hvor kan jeg lese om den? Hva heter den pa engelsk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå