Gå til innhold

Snakk med meg på spansk ? :)


Binders'

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aaa-HA! Jeg ser hva du skriver, og jeg velger å svare som rollefiguren "Fredrique" - med følgende svar:

 

 

Hola, estoy bien.

Mi nombre es Fredrique. Me gusta el fútbol, carreras de Fórmula Uno de coches y ordenadores. Yo vivo en un pueblo de España, es muy bonito aquí, pero me gustaría pasar más central cuando envejecen. Tal vez a la capital.

 

¿Cómo es la escuela como en Noruega? ¿Qué quiere trabajar con usted cuando haya terminado con su educación?

Lenke til kommentar
Hola, estoy bien.

Mi nombre es Fredrique. Me gustan el fútbol, carreras de Fórmula Uno de coches y ordenadores. Yo vivo en un pueblo de España. Es muy bonito aquí, pero me gustaría pasar más central céntrico cuando envejezca. Tal vez a la capital.

 

¿Cómo es la escuela como en Noruega [litt usikker på hva du spør om her]? ¿En qué quiere trabajar con usted cuando haya terminado con su educación?

 

Og ja, jeg har lite å gjøre. ;)

Lenke til kommentar
Esto, me parece, estar un poco impossible.

Men man kan ikke si noe er litt umulig. Enten er det umulig, eller så er det ikke det.

 

OK, skal slutte nå. :)

 

Angående Google Translator o.l., så ser vi at det til en viss grad fungerer på veldig enkle tekster. På mer avanserte blir det derimot bare rot.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Esto, me parece, estar un poco impossible.

Men man kan ikke si noe er litt umulig. Enten er det umulig, eller så er det ikke det.

 

OK, skal slutte nå. :)

 

Angående Google Translator o.l., så ser vi at det til en viss grad fungerer på veldig enkle tekster. På mer avanserte blir det derimot bare rot.

 

:thumbup:

 

Rot, ja. Også kommer man jo ingen vei på ferie i Spania eller andre steder.

 

Du må komme opp med det du skal si der og da umiddelbart. Muntlig...........

Lenke til kommentar

En liten spansk slager!

 

 

¿Has oído el uno con el español, el mexicano y los chinos que estaban en el ejército? Haha. Ellos iban en una misión. El comandante español dijo a los otros dos: "Ok, I will get the ammo, the mexican will get the fuel and the chinese will gett the supplies. Then we meet back here.".

 

Los españoles y mexicanos hicieron lo suyo y se reunió de nuevo en el campamento. Pero los chinos por ningún lado. De pronto, salta de un arbusto y grita: "Supppliiisee !!!!"

 

Hahahahaha

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...