Gå til innhold

Hip-Hop Fashion, hvor finner jeg square-pants skinny jeans ?

YMF

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og jeg som trodde det der var ska/punk-greier. Følger ikke helt med i tiden tydeligvis. :!:

Er ikke akk typisk hip hop stil det der da :p

er nesten litt sånn *grøsse* Neu Rave opplegg d der

Skrevet

Hei, av alle gutta på dette forumet så er jeg sansynlig vis den som støtter trange bukser mest.

Med det sagt vil jeg legge til: OMG! bortsett fra Jonas brothers så er det der noe av det styggeste og mest homsete jeg har sett, og JA jeg har sett Jan Thommas. No offence men leter du etter en kul stil med trange bukser ta heller en titt på Nudie sin nye kolleksjon på Carlings

Skrevet
Hei, av alle gutta på dette forumet så er jeg sansynlig vis den som støtter trange bukser mest.

Med det sagt vil jeg legge til: OMG! bortsett fra Jonas brothers så er det der noe av det styggeste og mest homsete jeg har sett, og JA jeg har sett Jan Thommas. No offence men leter du etter en kul stil med trange bukser ta heller en titt på Nudie sin nye kolleksjon på Carlings

Hva i alle dager har trange bukser med saken å gjøre? De buksene var da aldeles ikke så utrolig trange..

Må dog si meg enig i delen om Jonas Brothers:P

Skrevet
Hva er prisen på de fra Nudie på Charlings (Thin Finn)?

Tror det er rundt 1100,- på Thin Finn hvert fall.

Kjøpte meg ett par i fargen Poor Black, men husker ikke helt hva jeg ga for den.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

de gutta på bilde kjører det nye hip-hop skinny jeans movement : p ( blanding av skate&punk/goth :p

derfor det står skinny jeans i tittelen.

finner jeg de 2 buksene så blir det størrelse 34 :p er ikke så jævlig fan av sknny jeans

men buksen eide jo!

Endret av ito

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...