Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Trøbel med Nvidia driver


Anbefalte innlegg

Hei Folkens,

 

Jeg har en Asus bærbar med Nvidia geforce 9650M GT. I skrivende stund bruker jeg driver verssjon 179.48 og den fungerer utmerket. Men når jeg prøver meg på den nyeste driver versjon 186.81 så fryser pc'n nesten med engang etter den har startet noen ganger hender det jeg faktisk får lest litt vg før det fryser.

 

Jeg bruker forresten windows 7 64 bit noen som igrunn skulle gå greit siden jeg innstallerte x64 bit driver.

 

Er det flere som har det sånn eller er det bare meg ? sånn som dette har det hvert med hver eneste driver nvidia har kommet med siden 179.48.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg et 8800GT kort og kjører win 7 x64.

 

Har lastet ned og installert de nyeste driverne fra nvidia uten noe problemer.

 

Men blir vel ikke helt det samme siden jeg har et annet kort.

 

EDIT

 

Har forøvrig en bærbar og med nvidia kort, også med win 7 x64, ingen problemer med den heller.

Endret av minibig
Lenke til kommentar

jeg lastet ned driver for notebook så den burde funke, (GeForce 9M series Notebooks) fra Nvidia.com så den skulle jo være grei. Og bruke drivere fra produsenter er jo håpløst siden de aldri oppdaterer driverne.

 

Men jeg får prøve en moddet driver fra lapropvideo2go og se om det kan funke.

Lenke til kommentar
jeg lastet ned driver for notebook så den burde funke, (GeForce 9M series Notebooks) fra Nvidia.com så den skulle jo være grei. Og bruke drivere fra produsenter er jo håpløst siden de aldri oppdaterer driverne.

 

Men jeg får prøve en moddet driver fra lapropvideo2go og se om det kan funke.

 

 

Jeg har selv GTX 275 og bruker driver 190.62 på Win7 64bit funker helt fint det.

Lenke til kommentar

Da fikk jeg innstllert drivere fra laptopvideo2go med moddet inf fil osv men samme problemet oppsto igjen full frysning etter kort tid. Aner ikke hva i huleste som kan gjøre dette altså, kan vel ikke være noe galt med skjermkortet mitt siden det virker som det skal med 179.48 notebook driveren.

 

Har funnet ut at det er mange som har dette problemet med diverse pc'er spesielt med nvidia 9650m gt kortet. Hvis noen vet hva som kan være årsak til dette så vil jeg gjerne vite den, får jo ikke engang en feilmelding så er ikke så lett å finne ut av det her.

 

Pørvde forreste den drivere på asus.com til min pc samme skjedde med den å rett og slett ubegripelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...