Gå til innhold

Canal Digital Kabel TV


Anbefalte innlegg

Lurer på en ting.

 

Sjekket min adresse på sidene til canal digital, og det står at jeg kan bestille kabeltv og internett hos de. Jeg vet at kabel ikke går inn til mitt hus. Men når jeg sjekker adr min på siden der, står det at jeg kan få kabel/internett hos CD. Det jeg lurer på da er hva som skjer når jeg bestiller, og CD finner ut at det har skjedd en glipp i systemet. Graver de da kabel ned til huset mitt kostnadsfritt? Jeg er ikke intr i å betale får at de skal grave opp asfalten ned til mitt hus, er vel ca 50-60meter tenker jeg.

 

Bør jeg bestille?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er bare å bestille, må det graves 50-60m så får du et tilbud på dette fra CD, du binder deg IKKE til noen verdens ting selvom du bestiller kabel-tv.. Du får et tilbud som må bekreftes uansett om kostnadene blir 2500kr eller 25000kr!

 

Jeg mener jo at jeg ikke skal behøve å betale for graving ned til meg, når det står på siden demmes at jeg kan bestille der. Da jeg sjekker huset som er rett over gaten hos meg, så står det at jeg ikke kan bestille.

 

Derfor jeg lurer.

Lenke til kommentar
Det tas forbehold om at kabel ligger inntil tomtegrense\grunnmur, at den er hel og kan benyttes samt at det er ledig i skap.. Mener CD dekker mellom 4000-6000kr, kommer det kostnader utover dette så må du betale dette selv om du ønsker kabel-tv!

 

Det jeg skrev det jo, kabel ligger absolutt ikke inntill tomtegrense i det hele tatt. Det er vel 50-60meter opp til der kabel ligger. Men når jeg går inn på siden, sjekker adr min, så er det bare å bestille. Sjekker jeg huset til naboen så går det ikke der, for da står det pga manglende dekning i området så går det ikke.

 

Derfor så skal jeg være jævli kynisk å bestille derfra, og handle i god tro. Da det ikke står no om no begrensninger når jeg skal bestille på canaldigital.no

 

De kan ikke komme til meg etterpå å si at sorry, det har skjedd noe feil, de får pent grave ned kabel til meg:)

Lenke til kommentar
Det tas forbehold om at kabel ligger inntil tomtegrense\grunnmur, at den er hel og kan benyttes samt at det er ledig i skap.. Mener CD dekker mellom 4000-6000kr, kommer det kostnader utover dette så må du betale dette selv om du ønsker kabel-tv!

 

Det jeg skrev det jo, kabel ligger absolutt ikke inntill tomtegrense i det hele tatt. Det er vel 50-60meter opp til der kabel ligger. Men når jeg går inn på siden, sjekker adr min, så er det bare å bestille. Sjekker jeg huset til naboen så går det ikke der, for da står det pga manglende dekning i området så går det ikke.

 

Derfor så skal jeg være jævli kynisk å bestille derfra, og handle i god tro. Da det ikke står no om no begrensninger når jeg skal bestille på canaldigital.no

 

De kan ikke komme til meg etterpå å si at sorry, det har skjedd noe feil, de får pent grave ned kabel til meg:)

 

Forbeholdene skal stå i ordrebekreftelsen, og blir også lest opp hvis du bestiller via 06090!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...