Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Spiller i DirectX, så fryser pc-en og skjermen blir svart


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en pc som fryser hver gang jeg spiller spill som bruker DirectX. Jeg har aldri hatt dette problemet før. Det kom for ca en uke siden. Jeg kan spille alle spill som for eksempel Counter Strike Source og diverse andre spill.

Det som skjer er at jeg spiller et spill som kjører DirectX og etter 5 minutter blir skjermen svart og lyden på en måte henge seg opp slik at det er bare en slags pipetone hele tinde i høyttalerne mine.

Det kan nevenes at pc-en min aldri skrur seg av.

 

Jeg har nettopp installert Windows Server på pc-en men jeg kjørt Windows Xp når det skjedde første gangen.

 

Takker på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har en pc som fryser hver gang jeg spiller spill som bruker DirectX. Jeg har aldri hatt dette problemet før. Det kom for ca en uke siden. Jeg kan spille alle spill som for eksempel Counter Strike Source og diverse andre spill.

Det som skjer er at jeg spiller et spill som kjører DirectX og etter 5 minutter blir skjermen svart og lyden på en måte henge seg opp slik at det er bare en slags pipetone hele tinde i høyttalerne mine.

Det kan nevenes at pc-en min aldri skrur seg av.

 

Jeg har nettopp installert Windows Server på pc-en men jeg kjørt Windows Xp når det skjedde første gangen.

 

Takker på forhånd for svar.

 

Har du oppdatert skjermkortet og DirectX?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...