Gå til innhold

HTHERO / prob med gmail/google account

hERK-_

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

første gang jeg skrudde på telefonen så registrerte jeg ikke gmail / googleaccount. Så skal jeg inn å titte litt å tulle litt på market pga jeg vil ha spotify. Men så kom jo det morsomme... Det går jo faktisk ikke ann å logge inn på telefonen hvis jeg registrerer en account på pcen eller om jeg prøver å registrere en på telefonen.

Jeg har prøvd via WIFI og via 3G med telefon.

Må jeg virkelig 'formatere' telefonen får å så få opp dette på nytt?

Informasjon om hvordan jeg kan fikse dette eller om en tråd som har svar på dette hadde vært topp, takk på forhånd!

/andreas

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en Gmail konto?

Da burde det vel bare være å klikke på Gmail ikonet, logge inn med brukernavn, passord?

Jeg satte jo opp dette under første oppstart av telefonen så jeg har jo ikke akkurat hatt ditt problem.

Skrevet

Jeg lagde ikke noe konto når jeg startet opp telefonen derfor jeg har noe problemer med å etter registrere denne kontoen... Jeg prøvdee å registrere på telefonen 2 dager etter jeg hadde kjøpt den men det gikk ikke. (Ja har prøvd alt)

Deretter registrerte jeg en konto via PC så jeg lagde meg en gmail, fikk ikke logget inn på denne via telefonen.. har en kompis som har helt lik telefon og han var klar over problemet, men har vet ikke hvordan å få fiksa det.

/andreas

Skrevet

når jeg skal connecte til kontoen min får jeg:

"Can't establish a reliable data connection to the server"

Og ja, jeg er på nett (a)

Skrevet
når jeg skal connecte til kontoen min får jeg:

"Can't establish a reliable data connection to the server"

Og ja, jeg er på nett (a)

Det var så mye problemer med å fikse dette at jeg bare tok oppdateringa til nye NORDIC SW og registrerte kontoen min hos google med en gang jeg starta opp telefonen.. Da funka alt!

Spotify <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...