KL092 Skrevet 14. september 2009 Skrevet 14. september 2009 (endret) Har kjøpt Packard Bell EasyNote ENML61B778NDC for under en mnd siden (http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ENML61B778NDC/packard-bell-easynote) og brukt den hver dag til nå, men må egentlig si jeg ikke er helt fornøyd med pc'n. Den bråker og lager utrolig mye varme. Batteriet holder ikke lenge, og touchpad'en og museknappene er ikke helt god til tider. Jeg har derfor egentlig delvis konkludert med at denne skal leveres inn igjen. Men så kommer det store spørsmålet - hvilken pc skal jeg da velge?? Har noen noe tips om en pc som yter omtrent på linje med denne pc'en, omtrent samme størrelse, osv., men som ikke bråker, ikke lager så mye varme, og som kanskje holder litt lenger uten strømkabelen? Gjerne en pc som er mulig å kjøpe på elkjøp, siden jeg skal levere inn denne der. Takker og bukker for all hjelp! Endret 14. september 2009 av KL092
KL092 Skrevet 16. september 2009 Forfatter Skrevet 16. september 2009 Ingen som har noen tips til meg? Erfaring fra pc'er? Har hatt en Acer før, men opplevde altfor mye trøbbel med den til at jeg egentlig vil gå tilbake til Acer. Men hva med HP? Eller Compaq? Anyone..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå