Gå til innhold

Ny bordtennis racket til hobbybruk


moskito

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nylig kjøpt meg bordtennis bord er er rimelig hekta, Jeg har også kjøpt en reacket Stiga caldera

 

http://www.ttex.no/product_info.php?cPath=...products_id=843

 

Men jeg tenkte og kanskje kjøpe en som var litt bedre og da lurte jeg på om dere hadde noen tips.

 

Er det lurt og kjøpe en racket med mye kontroll i og med at jeg er nybegynner.

 

Jeg spiller ikke for noe klubb bare hobby. Øver litt på forskjellige skruer og slike ting jeg er helt på basis nivå.

 

Jeg spiller ca 1 time hver dag........

 

jeg har hørt at stiga er ganske bra men en kamerat av meg har kjøpt en giant dragon racket i italia og jeg lurte om på de er veldig mye dårligere enn stiga fordi det er jo en vesentlig forskjell i prisen ( giant dragon er billigere)

 

Giant dragon: http://www.ttex.no/product_info.php?cPath=...products_id=826

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer litt på det samme, bare at jeg bruker den for det meste på skolen og hjemme, så jeg lurer på om det fines noen raccerter som ikke blir slitt etter 1 eller 2 uke med spilling ute.

 

Spiller også på skolen og hjemme jeg kjøpte med stiga caldera da faller ihvertfall ikke belegget av sånn som på de ultrabillige recketene. Kjøpte også beholder til racketen.

Lenke til kommentar
ikke hvet jeg, men er ikke den gigant raccerten my bedre?

Vet ikke, den er billigere men, ingen her inne som er aktive dårlig forum, vet du om noen bordtennisforum?

 

Ikke egentlig :/ jeg har synsykt lyst på ny raacert spiller med en ellgamel mark v. eller en fattig stiga raccerct. men har du ikke prøvd raccerten til han du kjente som hadde kjøpt gigant raccerten i italia elns?

Lenke til kommentar
ikke hvet jeg, men er ikke den gigant raccerten my bedre?

Vet ikke, den er billigere men, ingen her inne som er aktive dårlig forum, vet du om noen bordtennisforum?

 

Ikke egentlig :/ jeg har synsykt lyst på ny raacert spiller med en ellgamel mark v. eller en fattig stiga raccerct. men har du ikke prøvd raccerten til han du kjente som hadde kjøpt gigant raccerten i italia elns?

Jo jeg har prøvd den, merket ikke forskjellen mellom den og stiga calledra eller noe. stiga 2 stjerner:P Du kan få giant dragon new dimond 5 stjerner for samme prisen som stiga 2 sjerner. jeg skal kjøpe giant dragon racketen på onsdag.

Lenke til kommentar
hvilken av de er best da?

Denne her er best: http://www.ttex.no/product_info.php?cPath=...7c590e879ea5691

 

Jeg lestre også en omtale om racketen fra de svenske samarbeidspartnerne til ttex og der stod det at gummien på racketen var kjeeempe bra, han sa at den var bedre enn på hans 5 stjerners stiga racket, men at håndtaket tålte litt lite, hvis man var litt forsiktig bare så gikk det bra..... Kanon racket til lav pris (Y) Jeg skal kjøpe den på onsdag :D:D

Lenke til kommentar
si ifra hvor mye det blei i frakt og om den var nice :D

Jeg var i Oslo i går i butikken til ttex og jeg kjøpte en annen racket stiga club peformance, Den var drit Nice men den er mye dyrere. Kompisen min kjøpte derimot giant dragon racketen. Den var driiit bra og driit billig jeg hadde gått for den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...