Gå til innhold

Drar datan Crysis?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil nok kunne kjøre crysis på medium/low settings men cpu'en er en enorm flaskehals her, og vet du om strømforsyningen din er sterk nok for skjermkortet?

• 1 måned senere...
Skrevet
Hei jeg lurer på åssen datan kommer til å dra Crysis?

Mindata.jpg

Skal oppgradere til Nvidia GeForce GTX 260

+ Jeg skal ha 6gig ram.

Noen som vet åssen jeg ca kan dra Crysis? ;)

utrolig lei slike spørsmål som dette, kan du ikke bare gå og kjøpe spillet. du vet nok utmerket godt selv at spillet vill funke. men vil det funke bra, eh nei. å jeg ser over at du har XP home edition. hva fanken er vitsen emd og skaffe 6gig med ram da, vis du ikke er så heldig og ha 64 bit. noe jeg tviler på at du har. cpu-en er ræva. et annet spørsmål er hva slags oppløsning du vil spille i. tviler på at du greier stort mer enn high i 1440x900. ta og kjøp spillet og test

Skrevet

Off topic: Leggetid, uberninja. Folk får lov til å spør om sånne ting. Det er derfor det er et forum.

OT: Som uberninja sier, så vil ikke du trenge 6gig RAM på XP Home Edition. Kjøp heller WIN7, siden Vista allerede begynner å bli litt utdatert imo.

Jeg drar crysis på high med mitt 9800GTX, så skjermkortet vil være utmerket. Men som kristus sier, så må du se om strømforsyningen klarer skjermkortet, og CPUen vil fungere som en flaskehals. Om du skal fortsette å kjøre på XP, så ville jeg heller byttet ut RAM med en CPU.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...