xpsm1330 Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Hei. Jeg er på jakt etter ny mobil. Sender mye meldinger, og særlig når jeg er på farten, så må ha en mobil man kan betjene med en hånd, ikke noe full tastatur greier. Hadde før E52 som var kanon, men da mister man kamera. Har prøvd en del Sony Ericsson, men føler ofte disse er så trege. Noen som har noen gode forslag? Rask, godt kamera, god kvalitet, vanlig tastatur??
Nopros Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Hvis du klarer å holde ut touch og små knapper så er LG KU990 viewty et godt valg.
andhaj Skrevet 12. september 2009 Skrevet 12. september 2009 Hvis du klarer å holde ut touch og små knapper så er LG KU990 viewty et godt valg. Litt utdatert kanskje? Kan jo nevne LG KC550 da...Litt nyere, slide, 5 mpx kamera m. autofokus og fotolys. Personlig synes jeg at den er grei til å skrive på... Kan jo nevne god batteritid, 2,4" skjerm, og den er ikke treg. Lite minus at den ikke kan ta større enn 2GB minnekort :S
program Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 (endret) Samsung Innov8 er å anbefale. Godt kamera, den er rask, store gode knapper, god skjerm og god kvalitetsfølelse. Endret 13. september 2009 av program
program Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Jeg ville gått for Sony Ericsson w995 eller Samsung Innov8.
Etaten Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Har selv kjøpt meg en se c905. Fornøyd med det meste på den. Har i ett 8gb minnekort. Og den er mer enn rask nok. Wlan, jeg skriver via det på tlf nå Og den har helt klart det beste kameraet med den beste blitzen Anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå