NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 jeg merget i dag for og hindre andre I og merge den og ha 100% kontroll over wow accen min. Hva er fordelene, og ulempene? Har hørt det er mye større sjangs att jeg blir hacked med det. + att jeg må skrive lengre shit når jeg skal logge inn. Tho lar meg slippe alle disse login issuesene.
MatsAndreassen Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Tror egentlig ikke det er lettere å hacke og tror det bare er positive sider med det =) greit for oss geeks med flere enn en konto å ha alle samlet
Mats1988 Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Større sjangs for å bli hacket er det vel ikke. Og du må heller ikke skrive noe lengre for å logge inn, for min del ble det en hel del kortere.
radalf Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Hva skjer med folk om dagen? Man blir jo ikke bare "hacket" sånn helt uten videre..
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 når jeg fyller inn min email og passord i username + password, kommer det bare valid info :S
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 ringte blizz og de sa de hadde problemer med dette ... ser svart ut når det gjelder raid...
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Damn jeg klikker. De ringer og sier:"OK, it seems to be up now" og legger på.. og wtf det er ikke fikset. OMFG jeg skulle ønsket jeg alderig merget min account......
Hansoen Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Jeg gjorde det igår og det funket med engang. Sikker på at du skriver inn riktig passord da? Skrev feil første gangen selv av gammel vane, fant ut at det var greit å bytte når jeg først var igang der.
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 skal faktisk prøve det der! skriver riktig ja. men prøver. skader ikke
Altobelli Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 (endret) Skal skrive en fin liten melding til GM når jeg kommer online igjen.......angrer selv også grenseløst på at jeg merget Endret 9. september 2009 av Rukk
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Skiftet passord nå, ikek noe :S Hans-o komemr du deg inn?
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Ja, skulle jo selv lede guildrun I toc, men dropper saker og ting skal jeg pent lage en lang klage til GM, skal ha itemet, samma hvor mye jeg må QQ for det (om jeg blir bannet til slutt er det verdt det) skal også ha min acc unmerged, og ikke minst skal jeg ha noen fordeler for allt dette pisset de har stelt i stand...
Altobelli Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Krever også å iallefall få badgsene jeg går glipp av toc...
Heart Break Kid Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Ja, skulle jo selv lede guildrun I toc, men dropper saker og ting skal jeg pent lage en lang klage til GM, skal ha itemet, samma hvor mye jeg må QQ for det (om jeg blir bannet til slutt er det verdt det) skal også ha min acc unmerged, og ikke minst skal jeg ha noen fordeler for allt dette pisset de har stelt i stand... Så du er en lootwhore? Krever også å iallefall få badgsene jeg går glipp av toc... Lykke til med det ...
NoMilkToday Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Lootwhore og lootwhore. Når jeg har gitt dette itemet fra meg en del ganger for og oppgradere andre, og farmet ToC som en fuck etter patchen for akkuratt det ene itemet, så ja.
Hansoen Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Skiftet passord nå, ikek noe :SHans-o komemr du deg inn? Jau, jeg merget den igår og jeg kom inn 2 sekunder etterpå, ingen problemer.
Heart Break Kid Skrevet 9. september 2009 Skrevet 9. september 2009 Det er loginserverene som er problemet, ikke mergen ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå