Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] Network Controller/finner ikke WLAN


Anbefalte innlegg

Howdy.

 

Etter at jeg formaterte pc-en i går, så har jeg et lite problem. Har innstallert Broadcom Gigabit Ethernet Controller og Broadcom Wireless LAN, men i Device Manager står det fortsatt at Network Controller mangler.

 

Wireless Connection kommer altså ikke opp på Network Connections.

 

Pc-en er en Lenovo 3000 N200, og har Win XP SP3 2002. Leste et sted at det var en som hadde samme problem, men fant ingen løsning han heller.

 

Noen som vet hva som er feilen, og hva som må gjøres?

Endret av Shocklez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Howdy.

 

Etter at jeg formaterte pc-en i går, så har jeg et lite problem. Har innstallert Broadcom Gigabit Ethernet Controller og Broadcom Wireless LAN, men i Device Manager står det fortsatt at Network Controller mangler.

 

Wireless Connection kommer altså ikke opp på Network Connections.

 

Pc-en er en Lenovo 3000 N200, og har Win XP SP3 2002. Leste et sted at det var en som hadde samme problem, men fant ingen løsning han heller.

 

Noen som vet hva som er feilen, og hva som må gjøres?

Enheten du ser kan være kabel-kortet. Har maskinen din en fysisk bryter for å skru av/på WiFi?

Lenke til kommentar

Prøvde å formatere på nytt, med en SP2-versjon for å se om det funket, noe det såklart ikke gjorde..

 

Lagt inn alle nødvendige drivere, men Network Controller står fortsatt oppført som et spørsmålstegn i Device Manager.

 

 

Har en bryter foran på laptopen ja, for å skru av/på WLAN, Bluetooth osv.

 

 

Blir snart gal!

Lenke til kommentar
Prøvde å formatere på nytt, med en SP2-versjon for å se om det funket, noe det såklart ikke gjorde..

 

Lagt inn alle nødvendige drivere, men Network Controller står fortsatt oppført som et spørsmålstegn i Device Manager.

 

 

Har en bryter foran på laptopen ja, for å skru av/på WLAN, Bluetooth osv.

 

 

Blir snart gal!

Noen maskinprodusenter har flere modeller med samme navn, men forskjellig maskinvare. Det kan hende det ligger flere forskjellige drivere på Lenovo sin hjemmeside for akkurat din modell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...