Fettklomp Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Hei, har nettopp kjøpt med et nytt headset, Logitech G35, som er USB-tilkoblet... det funket fantastisk i begynnelsen, men etter at jeg koblet det ut, for å så koble det til laptoppen min har det blitt helt klikk... da jeg koblet det tilbake til den stasjonære, så har mikrofonen laget ekko når jeg snakker på skype, også nå for 10min siden opplever jeg at musikk og annen lyd ikke spilles av i det hele tatt. Jeg har Windows 7 RC versjon, så det kan ha noe med saken å gjøre, men herregud! kor dårlig kompatibel det va!! Når jeg trykker på volum miksern så står det at det spilles lyd fra Digital Audio (S/PDIF) (High Definition Audio Device), noe som gjør at jeg ikke hører en dritt. Jeg vil helst at lyden skal komme fra den andre "Devicen" som er "Speakers - Logitech G35 Headset". Jeg kunne jo bare gådt tilbake til Windows Vista, men syntes windows 7 er sinnsykt fra, bare dårlig kompatibel med det meste...
Fettklomp Skrevet 9. september 2009 Forfatter Skrevet 9. september 2009 Bump, begynner virkelig å bli desperat etter hjelp nå
ganda84 Skrevet 13. oktober 2009 Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Bump, begynner virkelig å bli desperat etter hjelp nå Høyreklikk på den enheten som du vil ha lyd fra og velg den som standardenhet Endret 13. oktober 2009 av ganda84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå