Gå til innhold

Modern Warfare 2 Prestige Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
PS3 er IKKJE sonefri!! IKKJE! De må høyra på meg eg har lang erfaring innan dette. De må for all del ikkje kjøpe PS3 i USA, og heller ikkje spel. Då har de skutt reinen før den eingang er vaksen!

 

Med vennleg helsing Gregers

 

Dette er bare tull. Jeg kjøpte selv spill i USA i sommer og det funker. Har selv europeisk PS3. Eneste som det er restriksjoner på er filmer.

Endret av Gege
Lenke til kommentar
Jeg har fått prestige edition. Brillene funker overraskende bra.. litt dårlig komfort, men ellers fungerer de rimelig greit i totalt mørke.

Hahahaha, er dere gutta seriøse. Å få seg kjøpt seg Prestige Edition er WASTE!! Spør du meg. Hvorfor skal man betale 400-600kr ekstra for en leke?? Hadde denne såkalte "Night Vision Goggles vært fra SAS eller CIA hadde jeg nok vurderte det. Dette er en leke for 6 åringer.

Lenke til kommentar
NV er jo kult nonetheless!

 

Skru ned lyset på skjermen, når du spiller, til nesten bunns, og så spiller du med brillene på. Fantastisk. :p

Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? :nei:

 

jeg har utrolig lyst på det, det er kult å samle på sånne collectors ting:) jeg digger modern warfare så hvorfor ikke? er ikke barnslig selvom:)

Lenke til kommentar

Eh, kvaliteten er fra china... -.-. Jeg digger også modern warfare, viss du skal ha collectors ting så KJØP Hardened Ediotion, Hardened Edition har blant annet selve spillet og ei bilde bok (altså bak scenene, bilder, hvordan det er laget etc) ganske kul edition...... Å kjøpa ei "leke" er spill av penger.

 

Bilder fra china.

 

http://www.mw2blog.com/wp-content/uploads/...n-Goggles-4.jpg

 

http://www.mw2blog.com/wp-content/uploads/...n-Goggles-5.jpg

Endret av heinrich911
Lenke til kommentar
Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? :nei:

Er det noko gale i å kjøpe leiker/leike? Ellers er da MW for så vidt og ei leike. :)

Be my guess, kjøp den hemma leken om du vil. Jeg har iallefall i tenkt på å gjøre det. Som sagt er det en hemma leke for 300-400 kr!

Lenke til kommentar
NV er jo kult nonetheless!

 

Skru ned lyset på skjermen, når du spiller, til nesten bunns, og så spiller du med brillene på. Fantastisk. :p

Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? :nei:

 

Leker kan være kule selv om man ikke er 6 år. Slutt å vær så veslevoksen, lillegutten :)

Lenke til kommentar
NV er jo kult nonetheless!

 

Skru ned lyset på skjermen, når du spiller, til nesten bunns, og så spiller du med brillene på. Fantastisk. :p

Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? :nei:

 

Leker kan være kule selv om man ikke er 6 år. Slutt å vær så veslevoksen, lillegutten :)

Ok, det kan være at jeg overdriver litt. Så jeg tror jeg slutter her og sier: Good Luck :p

Lenke til kommentar
NV er jo kult nonetheless!

 

Skru ned lyset på skjermen, når du spiller, til nesten bunns, og så spiller du med brillene på. Fantastisk. :p

Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? :nei:

 

Leker kan være kule selv om man ikke er 6 år. Slutt å vær så veslevoksen, lillegutten :)

Ok, det kan være at jeg overdriver litt. Så jeg tror jeg slutter her og sier: Good Luck :p

 

Har du prøvd brillene? Nei? Nettopp.

Og nå er det meste av elektronikk laget i kina.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Kom igjen, er du 6 år gammel. Det er en leke for svarte. Syns du at det er vits å betale latterlig mye mer for det ??? :nei:

Er det noko gale i å kjøpe leiker/leike? Ellers er da MW for så vidt og ei leike. :)

Be my guess, kjøp den hemma leken om du vil. Jeg har iallefall i tenkt på å gjøre det. Som sagt er det en hemma leke for 300-400 kr!

Hahahahah! Be my guess!? Bare så kult å bruke engelske uttrykk da...spesielt når man ikke greier det en gang

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...