Gå til innhold

Lock guild for Horde . . .

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er jo bare å se på navnene i Warcraft det, du finner ikke noen som har oppkalt seg selv etter en frukt..

Husker når wow kom, alle NE Hunters het jo Legolas, med litt forskjellig vrid. Gud så kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Å dømme folk ut i fra navn i et spill blir for dumt.

Det blir som å dømme folk ut i fra utseende i virkeligheten.

Btw. "WarpX", jeg har en alt som heter "Eple", skal du gå løs på meg nå? :!:

Endret av Andrraz
Skrevet
Hva skjer med at de fleste "gode" topics i denne seksjonen blir ødelagt av noobs og idioter som skal diskutere noe helt urelevant til hva trådstarter vil spørre om eller si. Kan dere ikke bare drite i hvem som er rasist å ikke rasist, dere er begge idioter som spammer et topic. Drit nå i det forbanna navnet hans. Det er jo helt idiotisk å henge seg opp i.

Amen

Skrevet (endret)
Å dømme folk ut i fra navn i et spill blir for dumt.

Det blir som å dømme folk ut i fra utseende i virkeligheten.

Helt på trynet sammenlikning. Folk kan ikke noe for utseende, men de har selv valgt navnet sitt i et spill. Jeg har forklart hvorfor man kan dømme dem tidligere i tråden, i motsetning til deg som bare sier at "det blir for dumt".

Btw. "WarpX", jeg har en alt som heter "Eple", skal du gå løs på meg nå? :!:

Oh yes. Helt idiotisk. Er du helt retard?

makan til vrøvl hele tråden...

På hvilken måte da? Greit at det har glidd ut, men bortsett fra det ser ikke jeg noe galt.

Endret av WarpX
Skrevet
Hva skjer med at de fleste "gode" topics i denne seksjonen blir ødelagt av noobs og idioter som skal diskutere noe helt urelevant til hva trådstarter vil spørre om eller si. Kan dere ikke bare drite i hvem som er rasist å ikke rasist, dere er begge idioter som spammer et topic. Drit nå i det forbanna navnet hans. Det er jo helt idiotisk å henge seg opp i. Dere er bare misunnelig fordi dere fant ikke på et slikt tøft navn in the first place.

Kanskje det er helt idiotisk for deg muligens, men for andre er det ikke det. Jeg er enig i at denne tråden har blitt offtopic, men sånn er det med maaaange andre tråder på resten av forumet også. Å kalle meg for idiot kan du spare deg. "Spammer en topic" eeehhh...jaha ja. Vi diskuterer offtopic, det er det som skjer, ikke noe annet.

Skrevet
Hva skjer med at de fleste "gode" topics i denne seksjonen blir ødelagt av noobs og idioter som skal diskutere noe helt urelevant til hva trådstarter vil spørre om eller si. Kan dere ikke bare drite i hvem som er rasist å ikke rasist, dere er begge idioter som spammer et topic. Drit nå i det forbanna navnet hans. Det er jo helt idiotisk å henge seg opp i. Dere er bare misunnelig fordi dere fant ikke på et slikt tøft navn in the first place.

Kanskje det er helt idiotisk for deg muligens, men for andre er det ikke det. Jeg er enig i at denne tråden har blitt offtopic, men sånn er det med maaaange andre tråder på resten av forumet også. Å kalle meg for idiot kan du spare deg. "Spammer en topic" eeehhh...jaha ja. Vi diskuterer offtopic, det er det som skjer, ikke noe annet.

Man skal holde seg på topic, håper en admin rydder opp her snart.

Skrevet

WarpX; serriøst, ser bare negativt fra din side. Hold det for deg selv. Tror neppe mere en to-tre folk her bryr seg om att du syntes det var ett teit navn. Og du sier til alle att de skal skjerpe seg. Tror du må gå litt inn i deg selv jeg.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Tråden stenges midlertidig for opprydning.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...