Gå til innhold

Nytt wow lignende spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wotlk ødela alt? Jeg synes TBC var det værste som har skjedd med WoW noensinne. For hver alt jeg lager gruver jeg meg til outland. Wotlk redda WoW IMO.

I begynnelsen syntes jeg TBC var kult, for det var jo noe nytt og spennende fra de samme gamle greiene. Men når man er i Outland så føles ikke spillet helt som Warcraft, og det er vel derfor mange er negative til den expansionen.

 

Hvis du noen gang har spillt Warcraft 3 & Frozen Throne har du fått denne følelsen du snakker om. Vanilla wow har så å si ingenting med lore og gjøre, men i TBC har du bosser sånn som lady vashj, kael'thas, illidan og kil'jaeden.

 

I vanilla wow har man... Ingen (?)

Lenke til kommentar
Wotlk ødela alt? Jeg synes TBC var det værste som har skjedd med WoW noensinne. For hver alt jeg lager gruver jeg meg til outland. Wotlk redda WoW IMO.

I begynnelsen syntes jeg TBC var kult, for det var jo noe nytt og spennende fra de samme gamle greiene. Men når man er i Outland så føles ikke spillet helt som Warcraft, og det er vel derfor mange er negative til den expansionen.

 

Hvis du noen gang har spillt Warcraft 3 & Frozen Throne har du fått denne følelsen du snakker om. Vanilla wow har så å si ingenting med lore og gjøre, men i TBC har du bosser sånn som lady vashj, kael'thas, illidan og kil'jaeden.

 

I vanilla wow har man... Ingen (?)

 

Vanilla var da Kel'Thuzad med, det er vel å rekne som lore? :)

Imo likte eg TBC best, arena var utrolig artig da. I PvE hadde eg det kjekkast i vanilla.

Lenke til kommentar
Vanilla var da Kel'Thuzad med, det er vel å rekne som lore? :)

Imo likte eg TBC best, arena var utrolig artig da. I PvE hadde eg det kjekkast i vanilla.

Nei at KT er med i WotLK kan ikke regnes som lore siden det var en resirkulert instance. Men noen ser ut til aa glemme Arthas pluss Malygos og de andre dragene. Ulduar er lore det ogsaa. :)

 

Men nei WoW er jeg ferdig med naa, begynnte aa spille det like etter d kom ut i europa.

Men har funnet noe jeg liker bedre i form av Aion. ;>

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei, jeg spilte my WoW i BC. MEN så kom wotlk og alt ble ødelagt, og jeg følte at jeg ikke fikk den "følelsen" når jeg spilte og kom nye steder. Så er det et spill som dere kan foreslå?

Et spill som ligner svært på WoW som du også kunne prøve er Runes of Magic. Det er billigere og du behøver ikke betale for det hver måned. Det kan til og med lastes ned fra internett direkte.

Lenke til kommentar
Cataclysm will fix it

neppe, er svært skuffa over blizzard, når man spilte vanilla var det kult, så kom tbc som folk hatet der og da, men det er bra sammenlignet med wotlk, tbc hadde raid instances som man kunne velge, og tbc hadde noe nytt til pvp, resil / arena, men wotlk har absolutt ikke noe nytt egentlig, 4? måneder med naxx, farme naxx så man blødde, så kom ulduar, rinse and repeat, det er så enveiskjørt hvis dere skjønner hva jeg mener, instances blir cleared på ptr, før de kommer ut, hardmodes, det er en joke, jeg kaller meg en pvper, så jeg vet andre har andre syn på hardmodes, men i bunn å grunn er det samma greia.

 

jeg selv føler jeg har blitt for gammel for wow, for de gjør det bare enklere og enklere, fordi noobsa ikke klarer og henge med.

 

så at cataclysm blir bedre, neppe, de har reworka instances, men de er litt samme, og rated BG's, jeg håpet de kødda når de announca det, my bad i guess.

 

har lyst å prøve ut aion, får se hva jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...