offtopic Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Heisann! Jeg presterte å formatere maskinen min uten å tenke særlig over noe som helst. Plutselig hadde jeg intenting overhodet på maskinen. Jeg fikk en kompis til å innstalere windows 7 men trenger fortsatt drivere til lyd og webcam. program som spiller av blurayfilmer og ikke minst et gratis funkende antivirusprogram. Jeg har en acer aspire g med 4gb ram, intel core duo 75800 ( 2ghz , innebygd bluray og "crystal eye" webcam. Dolby home theater subwoofer "true 5.1 output" og mye mere sånt hvis det har noe å si! Trenger virkelig hjelp til å finne programmene! Skikkelig takknemmelig for all hjelp
Wrasko Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 Drivere: Last ned demo av Everest, da ser du alle tinga du har, så kan du skrive opp navn på tinga her, hvis du ikke klarer å finne drivere selv. Programmer: Program til blueray fikk du trolig med maskinen, PowerDvd eller lignende. anti-virus: Avg, Avast, Avira.
offtopic Skrevet 5. september 2009 Forfatter Skrevet 5. september 2009 har lasted ned everest men skjønner ikke stort av greia.. hva går det egentlig ut på?
trn100 Skrevet 6. september 2009 Skrevet 6. september 2009 Gå inn på www.acer.no og finn driverene der.
offtopic Skrevet 8. september 2009 Forfatter Skrevet 8. september 2009 se det var et svar med mening i! takk ;D
PerB Skrevet 8. september 2009 Skrevet 8. september 2009 Pussig nok er produsentens hjmmeside et godt utgangspunkt når du skal finne drivere til maskinens hardware. Everest kan hjelpe deg til å indentifisere hardware i tilfelle du må gå på andre hjemmesider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå