Dr. Chaos Skrevet 4. september 2009 Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg har tenkt til å søke etter jobb i diverse butikker. Har nå skrevet CV, og ønsker en tilbakemelding om hva jeg bør forbedre før jeg går løs på selve søknaden. <Mitt navn><Sted> <Postnummer Sted> <Fødselsdato> <mobilnr.> <epost> Utdanning: <skolenavn>Studiespesialisering 17.08.09 - pågående <skolenavn> barne- og ungdomsskole 1999 – 2009 Arbeidserfaring: <Navn> Gård <Postnr. Sted> Jeg jobbet på x under arbeidsuka i juni 2008 og tre uker i juli (6.7 – 17.7 og 27.7 – 31.7) Under arbeidsuka bestod jobben hovedsaklig av å bistå til praktiske oppgaver. I juli var det snekring av et lagerbygg som jeg bidro til. Personlige egenskaper: Positiv, ryddig og arbeidsdisiplinert ungdom med anlegg til en rekke arbeidsoppgaver. Omgår andre mennesker med høflighet og respekt. Gjør mitt beste for å oppfylle de krav som settes. Fritidsinteresser: Jeg driver mye med data på fritiden. En annen sterk interesse er politikk. Jeg er også medlem av Moss styrkeidrettsklubb. Referanser: <Navn på arbeidsgiver>. Eier og gårdbruker av x. Mob. xx xx xx xx Er det lurt å legge med vitnemål fra 10. trinn? Er forresten 15 år og fyller 16 13. okt. Endret 4. september 2009 av Crash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå