Gå til innhold

Klarer ikke å drikke proteiner ...


Anbefalte innlegg

Har smakt en del forskjellige pulvere selv, 90+ sjokolade, myoprotein sjokolade og jordbær, erteprotein sjokolade fra myorevolution, TN pro-90 basic sjokolade, TN sin basic-gainer sjokolade.

 

Av disse er myoprotein med sjokoladesmak det desidert beste på smak, det smaker rett og slett godt. Det er nok godt mulig det beste mtp kvalitet også. Dog er det også det dyreste av de nevnte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om bøtta varer en mnd ca hva er 100-200kr da, drikker man? røyker? snuser? Kjøper godis?

 

Nja, nå koster det vel fort en 5-600 kroner ekstra for en 3 kilos bøtte med myoprotein (949) fremfor noe billig slik som 3 kilo med 100% whey fra PF. (374 med rabattkort), og dette blir jo en god del over tid. Jeg har full forståelse for at andre velger å prioritere å bruke pengene sine på andre måter. Blir liksom litt kaksig å dra den der "det er jo bare småpenger"-varianten synes jeg. :)

 

Bruker selv bare myoprotein nå om dagen, men kan lett forstå hvordor mange vil velge å gjøre andre ting for pengene sine.

Lenke til kommentar

Nå kan du ikke sammenligne myse med 50/50

Men ja, kvalitet koster, betaler også litt for at det er produsert i maskiner som mekker barnemat til vanlig, kunne ligget på anbud , lavere pris men uka før produserte det bolprodukter der osv, så finner man spor av dette i proteinen.

 

bol-fyfy-firma trenger også et produksjonsanlegg og er med i samme anbudrunder.

Den smeller gikk tn på .

Lenke til kommentar
Nå kan du ikke sammenligne myse med 50/50

Men ja, kvalitet koster, betaler også litt for at det er produsert i maskiner som mekker barnemat til vanlig, kunne ligget på anbud , lavere pris men uka før produserte det bolprodukter der osv, så finner man spor av dette i proteinen.

 

bol-fyfy-firma trenger også et produksjonsanlegg og er med i samme anbudrunder.

Den smeller gikk tn på .

 

Joda, bare mener at forskjellen i "effekt" fra myse til 50/50 er vel det man må kunne kalle marginal, eller liten nok til at det ikke egentlig spiller så stor rolle for Joe Schmoe. Og da aksepterer jeg lett om de velger å sitte igjen med 600 kroner i måneden, eller 7200 i året og heller går for et produkt av lavere kvalitet. Det beste er ikke alltid nødvendig for alle og enhver. :)

 

Nå er det vel også en del hype rundt dette med pulsing (Børge driver vel å tester dette og?), og da er vel 20-30g WPC hver 2-3 time den beste tilnærmingen man kan få til her i landet uten BCAA osv, så dette med at 50/50 skal være universalt bedre enn WPC er vel noe de lærde strides om? Renheten i produksjonen spiller jo så klart uansett inn, men det er en annen diskusjon. :)

Lenke til kommentar

kasein fritt ville jeg ikke gått for, heller ikke ren myse før man legger seg.

Man kan kjøpe en bøtte myse, optimalisere litt men ikke som eneste protein man har, som 99% av mysekjøpere gjør.

 

Se på det som myse = murstein og kasein sement.

En vegg av kun en av delene blir rævva. begge blir super.

Egenskapene er så forskjellige at all forskning viser at en kombinasjon er best.

Det har til og med kroppen funnet ut da den mekker melk til barn som skal vokse.

Lenke til kommentar
Jeg gjør dette med min testbøtte av 90+ ej-shop.

På dl 7-8 ca går det rett i vasken, klarer ikke overstyre refleksene til min avvisende kropp.

 

Klarer du ikke å drikke 90+? Hvem smak drikker du? Jeg drikker sjokolade og må si at jeg liker det mye bedre enn PF sine varianter. Synes det smaker litt som en sterk oboymelk jeg.

Endret av Foror
Lenke til kommentar

Hvilken smak? Sjokko

Det er snakk om "ej-shop"++ 90+ ikke TN

 

Jeg blander i vann og set smaker ikke godt, iallefall når jeg har brukt TN/MyR i 10 år .

Men jeg kastet nettopp resten av bøtta ca 3kg, det er så mye laktose i at jeg blir dårlig og jeg har ikke problemer med laktose.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...