Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Får flere føflekker!


niggerguy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er rimelig sur nå, jeg ser på arma mi, har fått flere føflekker! På venstre har jeg kanskje hele 30 sstk.! Er 19 år. Hadde ikke så mange før, det er jeg 100 % sikker på. Jeg kjenner jo igjen noen som har vært der siden solen oppstandelse, men noen er HELt nye! Og jeg ser små bittesmå begynnende! Jeg ser også noen flere på overkroppen, men føler ikke det er sååå mange som i forhold til arealet. Ok.. hva skjer!? Hvorfor får jeg dette? Søskene mine har så å si INGEN!!! Og jeg får nye føler jeg. Hva kan jeg gjøre for å stoppe dette? Jeg henger meg virkelig hvis jeg ser flere, jeg blir utslitt i hodet av tankene på disse. Ingen klør, kun 2 stk. som er rare pga. det vokser sort hår ut av de. Jeg soler meg ypperst sjelden, mener jeg har normal hvit hud, ikke veldig hvit, heller ikke noe mørk! Vanlig skandinaver! Jeg går i T-skjorte inne hele tiden så å si. Men er så å si aldri i sola.

Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...