Gå til innhold

Hjelp til å kjøpe Wii


vegard12345

Anbefalte innlegg

Hei

 

trenger litt hjelp til å kjøpe en wii, alle inkudeler vel wii sport og 1 kontroll, men ar sett noen plasser der de selger 1 kontroll og en slags tillegskontroll tror jeg, er ikke så helt inne på nintendo wii, f.eks når du bokser så bruker du den orginale kontrollen og den tillegskontrollen, følger det med en sånn kontroll i alle pakker? og hvor er billigst å kjøpe? tenkte å kjøpe wii fit også, det koster 2195kr for wii på elkjøp tror jeg, og 869 for fit, det syns jeg var billig i forhold til andre steder, brukte kelkoo og det billigste var 3890 eller no sånt for det billigste wii + wii fit.

er det noen steder det er billigere en det er på elkjøp, og i så fall vil jeg helst at det følger med sånn "tillegskontroll"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på game stop selger de:

nintendo wii pakken

my sims kingdom

og velg 1 spill mellom disse?

Harry potter og halvblodsprinsen

my sims racing

active

et golf spill

et tennis spill

 

jeg har sett trailere på noen av disse og jeg syns active så mest bra ut, men følger det med det som er i traileren?

 

http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...ll&profile=

 

og trykk på det kamerae

Lenke til kommentar

Jeg trodde gamestop hadde tilbud med Super smash inkludert jeg... Hvilket golf eller tennisspill var det snakk om? Hvis det er Grand slam eller Tiger woods 10, er begge kongespill!! Anbefales på det varmeste.

 

Men husk i såfall å kjøp wii motion plus, for bedre presisjon. (en helt annen verden enn vanlig wiimote). Husk også å kjøp komponentkabler (om du har flat hd tv, noe du sikkert har). De vanlige komposittkablene som følger med suger eselballe... Får mye mye bedre bildekvalitet med komponent. Eller i verste fall rgb.

 

Og ja, det følger med wiimote (hovedkontroller) og nunchuck ( den du kobler til) i esken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...