heh115 Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Hei Jeg har veldig lyst på en Mac, men er usikker på en del ting. Det er en Macbook Pro 15". Kan jeg koble til en vanlig pcmus i en mac? Kan jeg bruke disse programmene på en mac? Steam ( Css, TF2, Dod) Microsoft Word Mozilla Firefox Skype MSN Takker for alle svar! Mvh Hans Erik
Kris Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Steam - NeiMicrosoft Word - Ja Mozilla Firefox - Ja Skype - Ja MSN - Ja
Torbjørn T. Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 (endret) Firefox og Skype får du til OS X, og om ikkje akkurat Live Messenger er tilgjengeleg (eg veit ikkje), finst det andre gode IM-klientar, t.d Adium, som kan kople til MSN-nettverket. Det finst eigne versjonar av programma i MS Office-pakka for OS X, so eg trur du må kjøpe nytt. (Om ikkje OpenOffice.org er godt nok for deg.) Redigert: Litt seint ute ja. Endret 29. august 2009 av Torbjørn T.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Hei Jeg har veldig lyst på en Mac, men er usikker på en del ting. Det er en Macbook Pro 15". Kan jeg koble til en vanlig pcmus i en mac? ja Kan jeg bruke disse programmene på en mac? Steam ( Css, TF2, Dod) ja Microsoft Word ja Mozilla Firefox ja Skype ja MSN ja
heh115 Skrevet 29. august 2009 Forfatter Skrevet 29. august 2009 jeg har letet litt rundt nå og fant et program som heter "Wine" eller noe som skal "lure" windows program til å kjøre på mac. Er det "sunt" for mac-en?
program Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 Ikke farlig å bruke programmer som Wine. Det lurer ikke Macen til å kjøre det. Macen prøver ikke å stanse å kjøre Windows-filer, den er bare ikke kompitabel med det. Men på mange programmer går det trgt og ustabilt i Wine. Men det varierer veldig.
heh115 Skrevet 29. august 2009 Forfatter Skrevet 29. august 2009 Ikke farlig å bruke programmer som Wine. Det lurer ikke Macen til å kjøre det. Macen prøver ikke å stanse å kjøre Windows-filer, den er bare ikke kompitabel med det. Men på mange programmer går det trgt og ustabilt i Wine. Men det varierer veldig. Ok, har du mac?
program Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 (endret) Ja, det har jeg. Bruker både Mac, Windows, Linux og noen andre BSD versjoner. Edit: Jeg har ikke prøvd noe wine-liknende i Mac, bare i Linux. Så jeg kan ikke si så mye om det i Mac. Endret 29. august 2009 av program
heh115 Skrevet 29. august 2009 Forfatter Skrevet 29. august 2009 (endret) Ja, det har jeg. Bruker både Mac, Windows, Linux og noen andre BSD versjoner. Edit: Jeg har ikke prøvd noe wine-liknende i Mac, bare i Linux. Så jeg kan ikke si så mye om det i Mac. Sånn helt seriøst. Hva er det du er missfornøyd med, med mac? Ned til minste detalje. Endret 29. august 2009 av heh115
program Skrevet 29. august 2009 Skrevet 29. august 2009 (endret) Jeg er ikke missfornøyd med Mac. JEg er tvert i mot veldig fornøyd. Edit: Du mener hva i Mac jeg er missfornøyd med? I så fall: Jeg ser får ingen minus med Mac i forhold til Windows annet enn utvelget av programmer og at du får svakere hardware i forhold til prisen. Men programpakken du får med er fantastisk. Endret 29. august 2009 av program
heh115 Skrevet 29. august 2009 Forfatter Skrevet 29. august 2009 Jeg er ikke missfornøyd med Mac. JEg er tvert i mot veldig fornøyd. Edit: Du mener hva i Mac jeg er missfornøyd med? I så fall: Jeg ser får ingen minus med Mac i forhold til Windows annet enn utvelget av programmer og at du får svakere hardware i forhold til prisen. Men programpakken du får med er fantastisk. Hvilket programmer er med i den pakken da? Er pakken en tilleggspakke eller er den standar i mac?
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Standard forsåvidt. iLife09 følger med (iPhoto, iDVD, iMovie, iNoeAnnet).
heh115 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Skrevet 30. august 2009 Standard forsåvidt. iLife09 følger med (iPhoto, iDVD, iMovie, iNoeAnnet). Ok
heh115 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Skrevet 30. august 2009 Tusen takk for hjelpen alle sammen : )
program Skrevet 30. august 2009 Skrevet 30. august 2009 Jeg tenkte på selve OS. Pluss f.eks. iLife. Programmene i iLife synes jeg er brukbare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå